
Mε σκωπτικό και καυστικό ύφος σχολιάζει ο Frank Coles τις τελευταίες εξελίξεις αλλά και τις προοπτικές γύρω από την εμπορική ναυτιλία για το 2020.
Πιο συγκεκριμένα, σε τοποθέτησή του στο LinkedIn, o επικεφαλής της Wallem σημειώνει ότι το 2020 θα είναι μια δύσκολη χρονιά για τη ναυτιλία, το μέλλον της οποίας εν πολλοίς θα διαμορφωθεί από τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ και τα αυξημένα περιστατικά πειρατείας σε ποντοπόρα πλοία.
Ο κ. Coles σημειώνει χαρακτηριστικά ότι το 2020 θα είναι η χρονιά κατά την οποία τα πλοία θα χρησιμοποιούν καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο για την κίνησή τους, με πολλά εξ αυτών να μεταφέρουν μεγάλες ποσότητες άνθρακα σε χώρες όπου υπάρχει υψηλή ζήτηση για το εν λόγω ορυκτό καύσιμο. «Κάποιος εκεί έξω θα πρέπει να δει την ειρωνεία σε αυτή την τρέλα», κατέληξε.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ