Η Signal Maritime Services Ltd. και η Heidmar Inc. προχώρησαν σε μία συμφωνία-ορόσημο, σύμφωνα με την οποία η πρώτη μέσω των υψηλού επιπέδου τεχνολογικών καινοτομιών που διαθέτει θα διαχειρίζεται ένα στόλο δεξαμενόπλοιων της δεύτερης.
Μάλιστα η Signal θα αναλάβει άμεσα την εμπορική διαχείριση 18 δεξαμενόπλοιων τύπου Aframax, τα οποία εντάσσονται στο Sigma Pool της Heidmar. Παράλληλα η Signal θα εργαστεί από κοινού με τη Heidmar για τη διαχείριση των LR2 πλοίων που είναι ενταγμένα στο Sigma Pool, των Suezmax που εντάσσονται στο Bluefin Pool και τα VLCC του Seawolf Pool. Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση της Signal Maritime Services, τα πλοία αυτά στις εν λόγω κοινοπραξίες θα διατηρήσουν την υπάρχουσα δομή τους απολαμβάνοντας παράλληλα την πρόσβασή τους στις καινοτομίες της Signal.
Σημειώνεται ότι η Signal Maritime Services με έδρα την Αθήνα αποτελεί διαχείριστρια εταιρεία πλοίων επιχειρώντας να συνδυάσει τις βέλτιστες πρακτικές της ναυτιλίας με τις τεχνολογίες της νέας εποχής. Η Heidmar ιδρύθηκε το 1984, διαχειρίζεται έναν στόλο 50 δεξαμενόπλοιων συμπεριλαμβανομένων VLCC, Suezmax, Aframax/LR2 and Panamax τα οποία εντάσσονται σε κοινοπραξίες αποτελούμενες από 20 διαφορετικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Ο κ. Ιωάννης Μαρτίνος, CEO της Signal Group, σημείωσε με αφορμή την συμφωνία ότι η ένωση δυνάμεων με τη Heidmar προσβλέπει στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στην αγορά και εξέφρασε την πεποίθησή του ότι οι τεχνολογίες της εταιρείας του θα οδηγήσουν σε καλύτερες επιδόσεις για όλους τους εταίρους της.
Από την πλευρά του, ο κ. Γιώργος Οικονόμου, μέτοχος της Heidmar, σχολίασε ότι η ψηφιοποίηση και οι συμμαχίες αποτελούν κυρίαρχα θέματα για την αγορά του σήμερα και αναγκαιότητα για την παροχή ανώτερης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών. Ο ίδιος τόνισε τέλος, ότι η υψηλή τεχνολογία της Signal σε συνδυασμό με έναν μεγάλο στόλο θα παράσχουν το κατάλληλο μίγμα για ένα επιτυχημένο pool.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νέα πνοή για τις εξαγωγές πετρελαίου του Καναδά έχει φέρει η ολοκλήρωση της επέκτασης του αγωγού Trans Mountain, με τις εξαγωγές καναδικού αργού να…
Έπειτα από επτά εβδομάδες απεργίας που αποτέλεσαν σημαντικό πλήγμα για την Boeing, οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα εργοστάσιά της στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ…
Ακόμα μία παράταση παίρνει η πολυαναμενόμενη αντιστροφή της πολιτικής που χαράσσει ο OPEC αναφορικά με την παραγωγή τους τελευταίους μήνες. Πιο συγκεκριμένα, στο επίκεντρο…
Η παγκόσμια ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει επιβραδυνθεί, εξαιτίας της ανησυχίας των υποψηφίων αγοραστών για τις ελλείψεις σε υποδομές φόρτισης, όπως καταδεικνύει η πέμπτη…
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, πραγματοποίησε τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου με αφορμή την αποδοχή σημαντικής δωρεάς από το…
Την ενίσχυση της παραγωγής της από τη ναυπηγική μονάδα της στο Βιετνάμ φέρεται να εξετάζει η HD Hyundai, καθώς οι παραγγελίες πλοίων βαίνουν με…
Η Σουηδία ακύρωσε 13 έργα αιολικών πάρκων κατά μήκος των ακτών της στη Βαλτική Θάλασσα λόγω των επιπτώσεών τους στις αμυντικές δυνατότητες της χώρας,…
Σε ρότα «αναζωπύρωσης», μετά το 2020, κινούνται οι ναυλαγορές των bulk carriers και των δεξαμενόπλοιων. Οι σταθερά υψηλοί ναύλοι, αποτέλεσμα των ευνοϊκών συνθηκών ζήτησης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ