
Αισιόδοξος ότι το 2020 θα αυξηθεί κατά 50%, από 15%-20% που είναι σήμερα, το μερίδιο στην αγορά μεταφοράς εμπορευμάτων (Rail cargo) σε πανελλαδικό επίπεδο, εμφανίστηκε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Goldair Cargo s.a., Καλλίνικος Καλλίνικος, στη διάρκεια συνάντησής του με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη.
Όπως εξήγησε ο κ. Καλλίνικος η αύξηση στον τομέα του rail cargo, θα γίνει μεταφέροντας τα φορτία με δικό της τροχαίο υλικό, καθώς μέχρι σήμερα η μεταφορά γίνεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. “Από την 1η Ιανουαρίου του 2020 αυτή τη δουλειά θα την κάνουμε εμείς, μόνοι μας, με δικό μας τροχαίο υλικό, είπε.
Το 2019, σύμφωνα με τον κ. Καλλίνικο, για την Rail Cargo Logistics Goldair (η κοινοπραξία της Goldair Cargo με τους αυστριακούς κρατικούς σιδηροδρόμους), ήταν μια χρονιά μεγάλων εξελίξεων και ανάπτυξης και με βάση το τονάζ που μεταφέρθηκε. Η εταιρεία, κατάφερε και πέτυχε τον στόχο της από την πρώτη χρονιά της δραστηριοποίησής της, δηλαδή να είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός μεταφορέας πετρελαίου και γενικότερα υγρών καυσίμων και πετρελαιοειδών στην Ελλάδα, με περισσότερους από 160.000 μεταφερόμενους τόνους- μεταξύ άλλων – πετρελαίου και pet coke. Σημαντικές είναι και οι ποσότητες ζάχαρης και δημητριακών που μεταφέρθηκαν σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και σε συνδυασμό με ταχύτατους χρόνους παράδοσης (Κροατία -Ελλάδα σε δύο ημέρες), σύμφωνα με τον ίδιο.
Στο μεταξύ, το 2023 αναμένεται να ολοκληρωθεί το 5ετές επενδυτικό σχέδιο, ύψους 20 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία, και μέχρι σήμερα έχει ξεπεράσει τα 5,5 εκατ. ευρώ, είπε ο κ. Καλλίνικος, υπενθυμίζοντας ότι αυτό κινείται σε τρεις άξονες. Αυτοί είναι, ο τομέας της εκπαίδευσης, που απορροφά ποσοστό 10% από το συνολικό κεφάλαιο του επενδυτικού σχεδίου, της επένδυσης σε τροχαίο υλικό (απορροφά το 40%) και της επέκτασης των υποδομών στη Θεσσαλονίκη (απορροφά το 50%).
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ