
Η διερεύνηση θεµάτων ασφάλειας µετά από θαλάσσιο ατύχηµα ή περιστατικό, τα Port State Control, καθώς και το μέλλον στα ναυτιλιακά καύσιμα βρέθηκαν στο επίκεντρο της εκδήλωσης που διοργάνωσε η International Registries, Inc. (IRI) στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, παρουσία περισσότερων από 200 στελεχών της ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Σκοπός της εκδήλωσης που διοργάνωσε το νηολόγιο των Marshall Islands, ήταν η ενημέρωση της ναυτιλιακής κοινότητας για τις βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση των πλοίων, με σκοπό την ασφάλεια στη ναυσιπλοΐα, ενώ στην εκδήλωση συμμετείχαν ως ομιλητές, εξαιρετικά έμπειρα στελέχη της διεθνούς ναυτιλίας, με πολυετή εμπειρία στη διερεύνηση θαλασσίων ατυχημάτων.
Ο συντονιστής του πάνελ, υποναύαρχος Kevin Cook, ο οποίος εργάστηκε για 36 έτη στην αμερικανική ακτοφυλακή και εργάζεται από το 2016 στην International Registries, Inc. (IRI), καθώς και οι εισηγητές κ. Andrew D. Bowen, κ. Sean Payne, κ. Andy Sherrell και καπτ. Morgan J. Turrell, εστίασαν στην κύρια λειτουργία της διερεύνησης θεμάτων ασφάλειας µετά από θαλάσσιο ατύχημα, η οποία δεν είναι άλλη από την καταγραφή των αιτίων, προκειμένου να καταγραφούν και να αποφευχθούν στο μέλλον αντίστοιχα περιστατικά, και όχι ο καταμερισμός ευθυνών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κ. Brian Poskaitis, Senior Vice President, Fleet Operations και ο κ. Nick Makar, Senior Vice President, Maritime Administration/ Regulatory Affairs της International Registries, Inc. (IRI) αναφέρθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις από τα Port State Control και το IMO 2020, ενώ απάντησαν τα ερωτήματα του έδειξε εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Ο κ. Andrew D. Bowen, Director του National Deep Submergence Facility στο Woods Hole Oceanographic Institution και ο κ. Andy Sherrell της Ocean Infinity παρουσίασαν τις σύγχρονες τεχνολογίες και τα αυτοματοποιημένα -και μη- ρομποτικά συστήματα που πραγματοποιούν τις θαλάσσιες έρευνες στο βυθό, ενώ ο κ. Sean Payne, ο οποίος εργάζεται για την αμερικανική National Transportation Safety Board (NTSB) ήδη από το 2013, και έχει συμμετάσχει σε εκατοντάδες έρευνες διαστημάτων και ο καπτ. Morgan J. Turrell, Deputy Director του γραφείου Θαλάσσιας Ασφάλειας στην NTSB εστιάστηκαν στην ανάκτηση δεδομένων από τα λεγόμενα «μαύρα κουτιά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ