Την οδό των αποθειωμένων καυσίμων ενόψει 2020 ακολουθεί η πλειονότητα των γερμανικών ναυτιλιακών εταιρειών, όπως καταδεικνύει νέα έρευνα.
Πιο συγκεκριμένα, από την έρευνα που πραγματοποίησε η Ένωση Γερμανών Πλοιοκτητών, προκύπτει ότι το 81% των ναυτιλιακών εταιρειών της Γερμανίας επιλέγουν καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5% για τα πλοία τους έναντι εναλλακτικών όπως είναι τα scrubbers. Από την άλλη, το 11% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο για τα πλοία τους μέσω της χρήσης scrubbers.
Επιπροσθέτως, ένα 6% θα χρησιμοποιεί καύσιμα με περιεκτικότητα σε θείο κάτω του 0,1%, καύσιμα που ήδη καταναλώνονται από πλοία στις Emission Control Areas στη Βόρεια και Βαλτική Θάλασσα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 2% του γερμανικού στόλου θα χρησιμοποιεί για την κίνησή του LNG μετά το 2020.
Με αφορμή τα ευρήματα της έρευνας, ο κ. Ralf Nagel, επικεφαλής της Ένωσης Γερμανών Πλοιοκτητών, τόνισε ότι η γερμανική ναυτιλιακή βιομηχανία προετοιμάζεται για την τεράστια μετάβαση του sulphur cap, στέλνοντας σαφές μήνυμα για το τέλος του ΗSFO, κάτι το οποίο αποδεικνύει και τη συμβολή της στους μακροχρόνιους στόχους προστασίας του περιβάλλοντος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το…
Η πρόσφατη αποδυνάμωση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων έχει οδηγήσει σε εκ νέου στροφή των tankers μεγαλύτερου μεγέθους στη μεταφορά πετρελαϊκών παραγώγων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Στις 2 Αυγούστου 1956 καθελκύστηκε από τις εσχάρες των ναυπηγείων Brodogradiliste «III Maj» της Ριέκα το φορτηγό πλοίο «Mimina», για λογαριασμό του Οίκου Ευσταθίου.…
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας το 12μηνο του 2024 καταγράφοντας αύξηση 9,3% με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.…
Με κάθε επισημότητα εκκίνησε πλέον η κατασκευή δύο μεγαλεπήβολων ενεργειακών έργων στην Κίνα, μετά την τελική επενδυτική απόφαση (FID) που έλαβαν πρόσφατα οι ενεργειακοί…
Εν μέσω αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα του παγκόσμιου εμπορίου και της διεθνούς ναυτιλίας, η Σεούλ επικεντρώνεται στη λήψη μέτρων που θα διατηρήσουν τη…
Το Silverstream System αποτελεί μια επαναστατική τεχνολογία στον τομέα της ναυτιλίας, η οποία μειώνει την τριβή μεταξύ του κύτους του πλοίου και του νερού…
Σε μικρή πτώση οδηγήθηκε ο δείκτης WCI της Drewry την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, απότοκο των εξελίξεων που έλαβαν χώρα στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ