Τρίμηνη παράταση, την τρίτη κατά σειρά, έλαβαν από την αμερικανική κυβέρνηση αμερικανικές επιχειρήσεις προκειμένου να συνεχίσουν να συναλλάσσονται με την κινεζική Huawei.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Μάιο η κυβέρνηση Τραμπ είχε βάλει την Huawei στη «μαύρη λίστα», επικαλούμενη λόγους ασφαλείας. Έκτοτε ωστόσο προέβη σε μια σειρά συγκεκριμένων τριμηνιαίων αδειών, σύμφωνα με τις οποίες ο κινεζικός κολοσσός έχει τη δυνατότητα να συνεργάζεται με αμερικανικές εταιρείες.
Αναμφίβολα, η Huawei έχει περιορισμένη παρουσία στις ΗΠΑ και είναι χαρακτηριστικό ότι η αμερικανική κυβέρνηση έχει απαγορεύσει τη χρήση κινητών τηλεφώνων του συγκεκριμένου κατασκευαστή από ομοσπονδιακές υπηρεσίες της χώρας για λόγους εθνικής ασφαλείας. Βεβαίως, οι σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας και ο μεταξύ τους παρατεταμένος εμπορικός πόλεμος επηρεάζουν ακόμα περισσότερο τις επιχειρηματικές βλέψεις της Huawei.
Παράλληλα αξίζει να τονιστεί ότι η κινεζική εταιρεία ήδη αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω της αμερικανικής πολιτικής κυρίως σε ό,τι αφορά την παραγωγή και την αποστολή smartphones. Ήδη η Huawei απέστειλε στην Ευρώπη το Mate 30, χωρίς αυτό να διαθέτει εφαρμογές όπως Google Maps, Gmail, YouTube και Play Store, προκαλώντας ανησυχίες και προβληματισμό στους Ευρωπαίους καταναλωτές.
Ωστόσο, ερωτηθείς για τη νέα παράταση, ο Liang Hua, πρόεδρος της Huawei, ανέφερε στο CNBC ότι, ανεξάρτητα από αυτή την εξέλιξη, οι πραγματικές επιπτώσεις στον κινεζικό κολοσσό θεωρούνται περιορισμένες. Ουσιαστικά ο ίδιος αφήνει να εννοηθεί ότι η «κόκκινη κάρτα» της Ουάσιγκτον στη Huawei επηρεάζει περισσότερο αρνητικά τους Αμερικανούς καταναλωτές και τις αμερικανικές επιχειρήσεις.
Nα σημειωθεί τέλος ότι, με την απόφαση του αμερικανικού Υπουργείου Εμπορίου, αμερικανικές εταιρείες ηλεκτρονικού εξοπλισμού και Huawei μπορούν να συναλλάσσονται έως τις 17 Φεβρουαρίου 2020.
Φωτό: Fazry Ismail/AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα ορόσημο στη στρατηγική διαφοροποίησης του στόλου της ανακοίνωσε η Castor Ships. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στον στόλο της…
«Να φέρουμε πίσω τη βιομηχανία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη» ήταν το κύριο μήνυμα της ομιλίας του κ. Πάνου Ξενοκώστα, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου…
Την κατασκευή τριών ηλιακών πάρκων συνολικής ισχύος 160 MW στην περιοχή της Παλένθια, στην Ισπανία για λογαριασμό της CERO Generation ανέλαβε η Metlen Energy…
«Στα μαχαίρια» βρίσκονται οι International Container Terminal Services, Inc. (ICTSI) και Maersk για τα μάτια τερματικού σταθμού στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της…
Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ ως 47ου προέδρου των ΗΠΑ αναμένεται να φέρει άνεμο αλλαγής στην παγκόσμια οικονομία και συνεπώς στο διεθνές εμπόριο και…
Η QatarEnergy συνήψε συμφωνία με τη Chevron για την απόκτηση του 23% στη συμφωνία παραχώρησης του οικοπέδου North El-Dabaa (H4) στη Μεσόγειο Θάλασσα, στα…
Ο Όμιλος ERMA FIRST ολοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά της Ecochlor, την τέταρτη κατά σειρά τα τελευταία χρόνια, σε μια κίνηση που ενισχύει τη…
Tην ανάγκη για μεγαλύτερη συνεργασία μεταξύ όλων των stakeholders της θαλάσσιας αλυσίδας αξίας «προκειμένου να αδράξουμε τις ευκαιρίες για καινοτομία και αριστεία» υπογράμμισε ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ