
H Ρωσία, το Κιργιστάν, η Λευκορωσία, η Αρμενία και το Καζακστάν αποτελούν τα τελευταία παραδείγματα χωρών που δεν επιθυμούν την πλήρη συμμόρφωση με το sulphur cap, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ σε περίπου δύο μήνες.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Alexander Novak, υπουργός Ενέργειας της Ρωσίας, ανέφερε στο Bloomberg ότι τα εμπόδια που υψώνονται για τους εγχώριους πλοιοκτήτες από τα αυξημένα κόστη για καύσιμα είναι δύσκολο να καμφθούν.
Μάλιστα, ο ίδιος πρόσθεσε ότι οι νέοι κανονισμοί θα οδηγήσουν σε σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμων για τα ποταμόπλοια και τα πλοία της ποντοπόρου που επιχειρούν
κυρίως στα χωρικά ύδατα της Ρωσίας. Στο πλαίσιο αυτό, οι υπουργοί Ενέργειας και Μεταφορών των προαναφερθεισών χωρών αναζητούν τρόπους να αναβάλουν το sulphur cap για τα πλοία των ποτάμιων περιοχών για το 2024. Ωστόσο, ο κ. Novak σημείωσε ότι τα πλοία υπό ρωσική σημαία σε διεθνή ύδατα θα συμμορφωθούν με τους κανονισμούς του ΙΜΟ από 1/1/2020.
Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι Ινδονησία και Ινδία έχουν προτείνει την αναβολή της εφαρμογής του sulphur cap για τα πλοία που φέρουν ινδονησιακή και ινδική σημαία αντίστοιχα και πλέουν στα χωρικά ύδατα αυτών των χωρών.
Φωτό: Capturing Life as it happens/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μία νέα εποχή εισέρχονται πλέον οι λιμένες των ΗΠΑ, καθώς η ένωση λιμενεργατών και ο σύνδεσμος εργοδοτών υπέγραψαν πρόσφατα νέα σύμβαση εργασίας. Συγκεκριμένα,…
Ενώπιον της Βουλής ορκίστηκε ο νέος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, ο οποίος διαδέχεται, στο ανώτατο πολιτειακό αξίωμα, την πρώην πρόεδρο του Συμβουλίου της…
Οι αγοραπωλησίες πλοίων «τρέχουν» με επιβραδυνόμενους ρυθμούς το 2025. Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε πρόσφατη έκθεσή της η ναυλομεσιτική Allied, μέχρι στιγμής το α΄…
Θετικοί είναι οι οιωνοί για το εγχείρημα της αξιοποίησης των αποθεμάτων αντιμονίου στη Χίο, καθώς τέσσερις ενδιαφερόμενοι κατέθεσαν μη δεσμευτική προσφορά στην πρώτη φάση…
Εν μέσω σκεπτικισμού αναφορικά με την ανάπτυξη έργων πράσινου υδρογόνου στην Ευρώπη, οι RWE και TotalEnergies υπέγραψαν μια συμφωνία-ορόσημο για τη Γηραιά Ήπειρο. Σύμφωνα…
Καθώς το orderbook των containerships αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς, τα ναυπηγεία μοιάζουν να ασθμαίνουν, αδυνατώντας να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις της ζήτησης. Σύμφωνα με…
Toν τριπλασιασμό της πυρηνικός ισχύος έως το 2050 υποστηρίζει μια διακλαδική ομάδα μεγάλων χρηστών ενέργειας μέσω δέσμευσης που υπέγραψε την Τετάρτη 12 Μαρτίου στο…
Οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ θα αποφασίσουν εάν θα εγκρίνουν την εξαγορά της γερμανικής DB Schenker από τη δανική εταιρεία logistics DSV, έως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ