Οι αεροπορικές εταιρείες Etihad και Air Arabia ανακοίνωσαν τη σύναψη συμφωνίας για τη δημιουργία της πρώτης low cost αεροπορικής εταιρείας που δεν θα βρίσκεται στην πρωτεύουσα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ). Οι δύο αεροπορικές εταιρείες θα δημιουργήσουν μια κοινοπραξία που θα έχει ως βάση το διεθνές αεροδρόμιο του Άμπου Ντάμπι.
Το όνομα της νέας αεροπορικής εταιρείας θα είναι Air Arabia Abu Dhabi, αλλά ακόμη είναι άγνωστο το πότε η εταιρεία θα είναι έτοιμη να ξεκινήσει το πτητικό της έργο. Η εταιρεία θα λειτουργεί συμπληρωματικά στις υπηρεσίες που παρέχει η Etihad από το Άμπου Ντάμπι, αλλά θα έχει ανεξάρτητη επιχειρηματική στρατηγική.
Η Air Arabia Abu Dhabi θα είναι η πέμπτη αεροπορική εταιρεία των ΗΑΕ. Μέχρι στιγμής οι εταιρείες είναι τέσσερις (Emirates, Etihad Airways, flydubai, Air Arabia), εκ των οποίων δύο είναι low cost (flydubai, Air Arabia). Η νέα αεροπορική δημιουργείται με σκοπό την ενίσχυση του Άμπου Ντάμπι ως τουριστικού προορισμού. Αρκετοί βέβαια έχουν εκφράσει τον προβληματισμό τους για τη δημιουργία πέμπτης αεροπορικής εταιρείας σε μια χώρα με πληθυσμό μικρότερο των 10 εκατομμυρίων. Το 2017, η Emirates και η flydubai ανακοίνωσαν τη νέα τους συνεργασία με πτήσεις κοινού κωδικού, ενώ υπήρχαν και φήμες για πιθανή συγχώνευση Emirates και Etihad. Η φημολογία έγινε εντονότερη μετά την ανακοίνωση ζημιών για το 2018, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, από την Etihad, αλλά και οι δύο αεροπορικές εταιρείες έχουν αποκλείσει κατηγορηματικά τη διενέργεια συζητήσεων για ενδεχόμενη συγχώνευση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ