![ελληνικη ναυτιλία](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/03/202303091033003483.jpg)
Κατά τη διάρκεια της εμπορικής έκθεσης Gastech στο Houston, ο DNV GL απένειμε στη Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME) από τη Νότιο Κορέα, Approval in Principle (AIPs) πιστοποιητικά που αφορούν το σχεδιασμό δεξαμενών φορτίου για δύο νέα πλοία μεταφοράς αιθυλενίου, χωρητικότητας 98.000 κυβικών μέτρων. Κατά την τελετή απονομής στο περίπτερο της DSME, ο Odin Kwon, Chief Technology Officer (CTO) της DSME, παρέλαβε τα AIP πιστοποιητικά από τον Johan Petter Tutturen, Maritime’s Business Director για τα Gas Carriers του DNV GL.
«Αυτό είναι ακόμα ένα μεγάλο ορόσημο για τη μακρόχρονη συνεργασία μας με τον DNV GL, το οποίο αποδεικνύει την ικανότητα της DSME για δυναμικά και πρωτότυπα designs», δήλωσε ο Odin Kwon.
Τα AIPs παραχωρήθηκαν για το σχεδιασμό δύο type-B πρισματικών δεξαμενών φορτίου, η μία κατασκευασμένη από υψηλού μαγγανίου χάλυβα και η άλλη από χάλυβα με 5% περιεκτικότητα σε νικέλιο. Κατά τον επανέλεγχο, οι ειδικοί του DNV GL αξιολόγησαν τα συστήματα συγκράτησης του φορτίου, τους χώρους των μηχανημάτων και τη διαρρύθμιση των καταλυμάτων, καθώς επίσης και την αντοχή της μεταλλικής κατασκευής της γάστρας και την τοπική ενίσχυση στο μέσον του πλοίου. Τα συστήματα διάσωσης και πυρόσβεσης του πλοίου αποτέλεσαν ένα επίσης σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησης. Διαπιστώθηκε ότι η γενική ιδέα του σχεδιασμού και των δύο δεξαμενών είναι σε συμφωνία τόσο με τους κανονισμούς του DNV GL όσο και με τις συμβάσεις SOLAS και IGC Code (2016 edition).
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε την εμπειρία μας στον τομέα των gas carriers για να υποστηρίξουμε τη DSME στην παράδοση ασφαλών, αποδοτικών και φιλικών προς το περιβάλλον design δεξαμενών, για μια νέα γενιά VLECs,» είπε ο Johan Petter Tutturen. «Αυξάνοντας την παραγωγή πετρελαίου και καυσίμων από σχιστολιθικά κοιτάσματα, περισσότερο αιθυλένιο γίνεται διαθέσιμο και ένας όλο και μεγαλύτερος αριθμός διαχειριστριών εταιρειών ενδιαφέρεται για τα καύσιμα αυτά ως φορτίο στα gas carriers. Τα πρωτοπόρα σχέδια της DSME αναμένεται να δώσουν στη βιομηχανία νέες επιλογές, καθώς απ’ ότι φαίνεται, επεκτείνει και την εν λόγω αγορά» συμπλήρωσε ο κ. Tutturen.
Φωτό: Yonhap/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ηγέτης ανταρτών Χούθι της Υεμένης απείλησε σήμερα με επανέναρξη των επιθέσεων εναντίον του Ισραήλ και κατά πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα αν οι Παλαιστίνιοι…
Λαμπρά εγκαίνια για την έκθεση «Τα Bulk Carriers των Ελλήνων», που διοργανώνεται από την Isalos.net σε συνεργασία με το Ίδρυμα Ευγενίδου και υπό την…
Τα τελευταία έτη καταγράφεται ένα περιβάλλον υψηλών αξιών πλοίων, τόσο όσον αφορά την τοποθέτηση παραγγελίας για ένα νεότευκτο όσο και για την απόκτηση ενός…
Οι παραγγελίες στη liner ναυτιλία βαίνουν ασταμάτητες και το 2025, παρότι οι παραδόσεις πλοίων τρέχουν δυναμικά και το orderbook παραμένει «φορτωμένο». Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης…
Καθώς οι ναύλοι στις επιβατικές αερομεταφορές «καλπάζουν» σε διεθνές επίπεδο, κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες αναθεωρούν τις εκτιμήσεις τους και ενισχύουν τις προοπτικές τους για τα…
Αμετάβλητες παραμένουν οι εκτιμήσεις του OPEC σχετικά με την επόμενη ημέρα στην αγορά πετρελαίου, καθώς ο Οργανισμός υπογράμμισε εκ νέου την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου…
Στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές τράπεζες, αλλά και η ελληνική οικονομία στο σύνολο της αναφέρθηκε ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας…
Σε νέο mega-deal προχώρησε πρόσφατα η ADNCO Gas καθώς, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ADNOC Gas και οι θυγατρικές της υπέγραψαν την Τετάρτη 13…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ