![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/07/202407191119431150-900x536.jpg)
Το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. (HHI) έλαβε από το νηογνώμονα DNV GL Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για το σχεδιασμό ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγραερίου (LPG) διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 91,000 κυβικών μέτρων. Ο Johan Petter Tutturen, Business Director στον τομέα των Gas Carriers του DNV GL παρέδωσε το σχετικό πιστοποιητικό στον Hyung Kwan Kim, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και Διευθυντή Τεχνολογίας της HHI, στην έκθεση Gastech που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον.
“Η συγκεκριμένη έγκριση αποδεικνύει για ακόμη μια φορά τη καινοτομία που επιδεικνύει η HHI στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς LPG. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το πιστοποιητικό, καθώς ο συγκεκριμένος σχεδιασμός πλοίου χωρητικότητας 91.000 κυβικών μέτρων αποτελεί τη βάση για την κατασκευή των μεγαλύτερων έως σήμερα πλοίων που χρησιμοποιούν φορτίο LPG ως καύσιμο”, δήλωσε ο Hyung Kwan Kim.
Στις μέρες μας, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να αντιμετωπίζουν όλο και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές, το LNG αποτελεί μια επιλογή ως εναλλακτικό καύσιμο για περισσότερα από 350 πλοία παγκοσμίως, ενώ το υγραέριο ως καύσιμο πλοίων έχει υιοθετηθεί από περιορισμένο μόνο αριθμό πλοίων. Ωστόσο, το υγραέριο θα μπορούσε να αποτελέσει μια επιλογή, καθώς το ενεργειακό και κεφαλαιουχικό του κόστος είναι σχετικά χαμηλό, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως πιθανός πρόδρομος για τη χρήση της αμμωνίας ως καύσιμο πλοίων.
Επιπλέον, ο σχεδιασμός ενός πλοίου μεταφοράς LPG διπλού καυσίμου με μια αξονική γεννήτρια (EMG) μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες φορτίου και να μειώσει το λειτουργικό κόστος καθώς και τις εκπομπές CO2, μειώνοντας τις ώρες λειτουργίας των γεννητριών που χρησιμοποιούν καύσιμο ντίζελ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νωρίτερα σήμερα ανακοινώθηκε ότι πυρκαγιές έχουν εκδηλωθεί σε δύο δεξαμενόπλοια ανοιχτά της Σιγκαπούρης, με μέλη των πληρωμάτων των πλοίων να διακομίζονται σε νοσοκομείο για…
Ορόσημο για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μετάβαση σε «πράσινες» πηγές ενέργειας για τις ΗΠΑ αποτελεί η έναρξη κατασκευής του μεγαλύτερου υπεράκτιου αιολικού πάρκου…
Λίγες ώρες μετά την επανεκλογή της Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν στην προεδρία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι πρώτες αντιδράσεις του εφοπλισμού διαμηνύουν αισιοδοξία για το…
Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, η Ευρωπαϊκή Ένωση, με τη σύμφωνη γνώμη και άλλων χωρών, κατέστησε σαφές ότι καταδικάζει οποιαδήποτε μορφή στήριξης…
Στην επίδραση που έχουν οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί στις ταχύτητες των εμπορικών πλοίων ρίχνει το βλέμμα της πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal. Ειδικότερα, οι ταχύτητες…
Ο ρυθμός ανόδου της ζήτησης πετρελαίου επιβραδύνεται, με το β΄ τρίμηνο του έτους να καταγράφει την ασθενέστερη άνοδο της ζήτησης για περισσότερο από ένα…
Παρά το γεγονός ότι ο πόλεμος ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία μαίνεται, οι εξαγωγές ουκρανικών σιτηρών φαίνεται να μην επηρεάζονται από την εμπόλεμη…
Σε ακόμα μία σημαντική πρωτοβουλία με φόντο την ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας προχώρησαν ιαπωνικές εταιρείες, οι οποίες πραγματοποίησαν τον πρώτο παγκοσμίως ανεφοδιασμό ρυμουλκού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ