
Το κορεατικό ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co., Ltd. (HHI) έλαβε από το νηογνώμονα DNV GL Έγκριση Επί της Αρχής (Approval In Principle) για το σχεδιασμό ενός νέου πλοίου μεταφοράς υγραερίου (LPG) διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 91,000 κυβικών μέτρων. Ο Johan Petter Tutturen, Business Director στον τομέα των Gas Carriers του DNV GL παρέδωσε το σχετικό πιστοποιητικό στον Hyung Kwan Kim, Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο και Διευθυντή Τεχνολογίας της HHI, στην έκθεση Gastech που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον.
“Η συγκεκριμένη έγκριση αποδεικνύει για ακόμη μια φορά τη καινοτομία που επιδεικνύει η HHI στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς LPG. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που λαμβάνουμε αυτό το πιστοποιητικό, καθώς ο συγκεκριμένος σχεδιασμός πλοίου χωρητικότητας 91.000 κυβικών μέτρων αποτελεί τη βάση για την κατασκευή των μεγαλύτερων έως σήμερα πλοίων που χρησιμοποιούν φορτίο LPG ως καύσιμο”, δήλωσε ο Hyung Kwan Kim.
Στις μέρες μας, με τις ναυτιλιακές εταιρείες να αντιμετωπίζουν όλο και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές, το LNG αποτελεί μια επιλογή ως εναλλακτικό καύσιμο για περισσότερα από 350 πλοία παγκοσμίως, ενώ το υγραέριο ως καύσιμο πλοίων έχει υιοθετηθεί από περιορισμένο μόνο αριθμό πλοίων. Ωστόσο, το υγραέριο θα μπορούσε να αποτελέσει μια επιλογή, καθώς το ενεργειακό και κεφαλαιουχικό του κόστος είναι σχετικά χαμηλό, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως πιθανός πρόδρομος για τη χρήση της αμμωνίας ως καύσιμο πλοίων.
Επιπλέον, ο σχεδιασμός ενός πλοίου μεταφοράς LPG διπλού καυσίμου με μια αξονική γεννήτρια (EMG) μπορεί να ελαχιστοποιήσει τις απώλειες φορτίου και να μειώσει το λειτουργικό κόστος καθώς και τις εκπομπές CO2, μειώνοντας τις ώρες λειτουργίας των γεννητριών που χρησιμοποιούν καύσιμο ντίζελ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Εν μέσω συθέμελων αλλαγών στο διεθνές εμπόριο, ο OPEC αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις του για την αύξηση της ζήτησης πετρελαίου τα προσεχή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ