Η Mitsubishi Shipbuilding Co., Ltd., μια εταιρεία του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. (MHI), πραγματοποίησε στις 30 Αυγούστου την τελετή ονοματοδοσίας ενός καινοτόμου πλοίου μεταφοράς LNG το οποίο ναυπηγείται για την εταιρεία Mitsui & Co., Ltd. Το πλοίο με την ονομασία MARVEL HERON, μαζί με το αδελφό του πλοίο MARVEL CRANE, θα μεταφέρουν LNG για το Cameron LNG Project, στο οποίο συμμετέχει η Mitsui.
Το MARVEL HERON παρουσιάζει σημαντικές βελτιώσεις τόσο στην ποσότητα μεταφερόμενου υγροποιημένου φυσικού αερίου όσο και στην κατανάλωση καυσίμου, μέσω της υιοθέτησης μιας πιο αποδοτικής δομής κύτους και ενός καινοτόμου υβριδικού συστήματος πρόωσης. Το πλοίο διαθέτει δεξαμενές φορτίου σε σχήμα μήλου που βασίζονται στις σφαιρικές MOSS-type δεξαμενές οι οποίες είναι γνωστές για την εξαιρετική αξιοπιστία τους. Ο συγκεκριμένος καινοτόμος σχεδιασμός έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της ποσότητας του μεταφερόμενου φορτίου LNG, διατηρώντας παράλληλα το πλάτος του πλοίου εντός των επιτρεπτών ορίων για διέλευση από την πρόσφατα διευρυμένη διώρυγα του Παναμά. Για την πρόωσή του το πλοίο χρησιμοποιεί έναν υψηλής απόδοσης ατμοστρόβιλο Ultra Steam Turbine (UST), ένα κινητήρα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί φυσικό αέριο και πετρέλαιο και έναν ηλεκτρικό κινητήρα.
Οι εταιρείες Mitsubishi Shipbuilding και Mitsubishi Heavy Industries Marine Structure θα συνεχίσουν να συμβάλλουν για την διασφάλιση ενός σταθερού ενεργειακού εφοδιασμού και την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ναυπήγησης καινοτόμων πλοίων μεταφοράς LNG τα οποία προσφέρουν εξαιρετική εξοικονόμηση καυσίμου και περιβαλλοντικές επιδόσεις.
Φωτό: Μhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Σε μια σημαντική συμφωνία για την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων της προχώρησε πρόσφατα η βραζιλιάνικη πολυεθνική εταιρεία μετάλλων και εξορύξεων Vale. Σύμφωνα με ανακοίνωση της…
Οι εμπορευματικές θαλάσσιες μεταφορές στην Αρκτική σημείωσαν νέο ρεκόρ το 2024, εξέλιξη που αντανακλά την πρόοδο που έχει καταγράψει στη Ρωσία στο σχέδιο εκμετάλλευσης…
Περιορισμένη άνοδο της τάξεως των 32 μονάδων κατέγραψε ο κύριος δείκτης της χύδην φορτηγού ναυτιλίας BDI την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου. Συνεπώς, ο BDI ανήλθε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ