
Η γεωργία παραμένει ένας κλάδος, ο οποίος δεν έχει αξιοποιηθεί πλήρως και κατά συνέπεια δεν έχει αποφέρει τα αναμενόμενα οικονομικά οφέλη τόσο για την Ζάμπια όσο και για την αφρικανική ήπειρο συνολικά, όπως σημειώνουν ειδικοί επί του θέματος.
Ειδικότερα ο Haggai Kanenga, λέκτορας του Πανεπιστημίου της Ζάμπια και ειδικός σε θέματα διεθνούς εμπορίου, τόνισε ότι οι αφρικανικές χώρες θα πρέπει να αρχίσουν να ενεργοποιούν προγράμματα για την τόνωση της γεωργίας, τα οποία θα δώσουν πνοή στην βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη της ηπείρου.
Παράλληλα, ο ίδιος τόνισε στο Xinhua, ότι για χρόνια η Ζάμπια βασιζόταν οικονομικά στην παραγωγή καλαμποκιού και υπογράμμισε την ανάγκη για διαφοροποίηση του κλάδου προκειμένου να αξιοποιηθεί πλήρως η δυναμική του και να μειωθεί η φτώχεια στη χώρα.
Από την πλευρά του, ο οικονομολόγος Misheck Mwanza παρατηρεί ότι το μέλλον των οικονομιών των αφρικανικών χωρών εξαρτάται από τον αγροτικό τομέα και προσέθεσε ότι θα πρέπει να καταβληθούν οι κατάλληλες προσπάθειες για την προώθηση ιδεών και καινοτόμων τεχνολογιών που θα ενισχύσουν την παραγωγικότητα.
Παράλληλα, ο κ. Mwanza τονίζει ότι οι συνθήκες (καιρικές και εδάφους) στη Ζάμπια για κάτι τέτοιο είναι ιδανικές και το μόνο που μένει είναι οι επενδύσεις σε τεχνολογίες. Τέλος, ο ίδιος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη μεγάλη «εξάρτηση» της οικονομίας της Ζάμπια από τις εξαγωγές χαλκού κυρίως λόγω της μεγάλης μεταβλητότητας των τιμών.
Φωτό: AΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ