
Στον οικονομικό της απολογισμό για το β’ τρίμηνο αλλά και συνολικά για το α΄εξάμηνο του 2019 προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings την Πέμπτη 1 Αυγούστου.
Πιο συγκεκριμένα η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία κατέγραψε το Q2 του 2019 καθαρά έσοδα ύψους $18,8 εκατ. έναντι $16,8 εκατ. το Q2 του 2018. Παράλληλα η Seanergy Maritime Holdings κατάφερε να μειώσει τις οικονομικές της απώλειες από τα $8,9 εκατ. το β’ τρίμηνο του 2018 σε $6,9 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα φέτος.
Σε ό, τι αφορά το α΄ εξάμηνο του έτους, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα $34,8 εκατ. ενώ τα κέρδη EBITDA άγγιξαν τα $2,2 εκατ.
Με αφορμή τα εταιρικά αποτελέσματα της Seanergy Maritime Holdings, ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, ανέφερε ότι η οικονομική πορεία της εταιρείας κατά το β’ εξάμηνο και α’ εξάμηνο του έτους επηρεάστηκε σημαντικά από παράγοντες που είχαν αρνητική επίδραση στην αγορά των Capesizes.
O ίδιος τόνισε ότι οι στρεβλώσεις στην παγκόσμια προσφoρά iron ore κυρίως λόγω των κυκλώνων στη Αυστραλία και του ατυχήματος σε ορυχείο της Vale στη Βραζιλία, κάμφθηκαν από τα τέλη Μαΐου και μετά με αποτέλεσμα οι εβδομαδιαίες εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος στη Βραζιλία να σταθεροποιηθούν στους 7,5 εκατ. τόνους. Ο κ. Τσαντάνης στάθηκε επίσης στο γεγονός ότι ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου στόλου Capesizes οδηγείται στα ναυπηγεία για την εγκατάσταση scrubbers, μια τάση που θα ενισχυθεί καθώς οδεύουμε προς την 1/1/2020. Ως απόρροια αυτού, ο CEO της Seanergy Maritime Holdings ανέφερε ότι ο δείκτης BCI (Baltic Capesize Index) «εκτοξεύθηκε» από τα χαμηλά επίπεδα του Απριλίου στις 4.438 μονάδες τον Ιούλιο.
Τέλος αναφορικά με τις προοπτικές της αγοράς των Capesizes, ο κ. Τσαντάνης φάνηκε αισιόδοξος κυρίως λόγω των ευνοϊκών συνθηκών που διαμορφώνονται στις δυνάμεις προσφοράς και ζήτησης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο 104% θα ανέλθουν οι αμερικανικοί δασμοί σε όλες τις κινεζικές εισαγωγές από την Τετάρτη 9 Απριλίου σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε νωρίτερα ο Λευκός…
Το NAVIGATOR ASSEMBLY με τίτλο #TimelessSeas #NewPaths, προπομπός του 24ου NAVIGATOR 2024 – The Shipping Decision Makers Forum πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025,…
Στο πλαίσιο του προγράμματος επέκτασης και ανανέωσης του στόλου του, ο όμιλος Grimaldi προχώρησε σε παραγγελία εννέα πλοίων κατηγορίας ro-pax στο ναυπηγείο κινεζικό China…
Δίχως σταματημό συνεχίζεται η οικοδόμηση του γιγάντιου orderbook της Capital Maritime με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα, η Capital προχώρησε στην παραγγελία 20…
Οι συνιστώσες προσφοράς και ζήτησης στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία ώθησαν σε αλλαγή του status quo τα τελευταία έτη. Έπειτα από «ντέρμπι» μιας σειράς ετών…
Την έναρξη της διαδικασίας υποβολής προσφορών για έναν νέο αγωγό, που θα μεταφέρει υγροποιημένο αέριο πετρελαίου (LPG) μέσω της Διώρυγας του Παναμά, ανακοίνωσε η…
Με επιβραδυνόμενους ρυθμούς βαίνουν οι παραγγελίες πλοίων το 2025, εξέλιξη που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις παραγγελίες για πλοία μεγάλης χωρητικότητας. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Την τελική επενδυτική απόφαση για την κατασκευή δύο μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκών έργων στη Περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας, συνολικής ισχύος 567 μεγαβάτ έλαβαν η RWE…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ