
Mία αυστραλο-αμερικανική κοινοπραξία εξετάζει το ενδεχόμενο να «διασώσει» το μεγαλύτερο ναυπηγείο των Φιλιππίνων, Hanjin, το οποίο βρίσκεται στον στρατηγικής σημασίας για την Ασία Κόλπο Σούμπικ.
Σύμφωνα με ασιατικά μέσα, η πρόταση των αυστραλιανών ναυπηγείων Austal και του αμερικανικού fund, Cerberus Capital Management, αναμένεται να μετριάσει τις ανησυχίες, που είχε πυροδοτήσει προηγουμένως το κινεζικό ενδιαφέρον, για την εθνική ασφάλεια των Φιλιππίνων.
Παράλληλα, η εξέλιξη αυτή ενισχύει τις ελπίδες για την αναγέννηση ενός από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία της χώρας της νοτιοανατολικής Ασίας, το οποίο κάποια στιγμή έφτανε να απασχολεί έως και 30.000 εργαζομένους. Να σημειωθεί ότι το ναυπηγείο περιήλθε στην δύσκολη αυτή κατάσταση μετά την χρεοκοπία, την οποία κήρυξε η νοτιοκορεάτικη εταιρεία διαχείρισής του λόγω αδυναμίας αποπληρωμής δανείων ύψους $1,3 δις.
Μάλιστα, ο CEO της Austal, David Singleton, ανέφερε στο Nikkei Asian Review ότι η εταιρεία του και η Cerberus Capital Management έχουν έρθει σε επαφή με τους πιστωτές της Hanjin Heavy Industries and Construction, στην ιδιοκτησία της οποίας βρισκόταν το ναυπηγείο για 13 χρόνια. Ο ίδιος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να συμμετάσχει στην κοινοπραξία και ιαπωνικών συμφερόντων εταιρεία στο μέλλον.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα μέσα στο χρόνο, η διαχειρίστρια εταιρεία λιμένων International Container Terminal Services Inc (ICTSI), τα ολλανδικά ναυπηγεία Damen και τουλάχιστον δύο κινεζικές εταιρείες είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον τους για την εξαγορά του εν λόγω ναυπηγείου, το οποίο ο κ. Singleton χαρακτήρισε ως «φανταστικό».
Από το 2006, η Hanjin είχε επενδύσει $2,3 δις στο ναυπηγείο, το οποίο έως το 2018 είχε παραδώσει 123 πλοία.
Φωτό: hhic-phil.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σημαντική άνοδο καταγράφουν οι κινεζικές εισαγωγές πετρελαίου, στον απόηχο ταχύτατων εξελίξεων στο γεωπολιτικό προσκήνιο και αβεβαιότητας για το μέλλον των αγορών. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Τον στόλο της συνεχίζει να επεκτείνει η Odfjell, η οποία πρόσφατα παρέλαβε δύο εξειδικευμένα chemical tankers. Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση, η εταιρεία παρέλαβε…
Εν μέσω όξυνσης του εμπορικού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, το Πεκίνο ζήτησε από τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες να αναστείλουν τις παραλαβές αεροσκαφών από…
Η ανάγκη για την εφαρμογή της τεχνολογίας δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου (Onboard Carbon Capture and Storage – OCCS) εντείνεται…
Στο αμερικανικό LNG εστιάζει πρόσφατη στρατηγική συμφωνία του κολοσσού ενέργειας TotalEnergies. Ειδικότερα, η TotalEnergies ήλθε σε συμφωνία με την αμερικανική NextDecade για την παροχή…
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε πιλοτικός ανεφοδιασμός πλοίου με αμμωνία στο λιμάνι του Ρότερνταμ, εξέλιξη που αντανακλά πρόοδο στον αγώνα της ενεργειακής μετάβασης της ναυτιλίας. Ειδικότερα,…
Μια νέα τεχνολογική λύση για τη μείωση της ολίσθησης μεθανίου έρχεται να δώσει η Wärtsilä, με την παρουσίαση της νέας της εφαρμογής Spark Gas…
Ο στόλος της CMA CGM συνεχίζει να αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς. Πιο συγκεκριμένα, ο κολοσσός της ναυτιλίας τακτικών γραμμών παρέλαβε ένα containership-μεγαθήριο, μεταφορικής ικανότητας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ