![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/09/202309070916172227.jpg)
Ο αγγλικός νηογνώμονας Lloyd’s Register υπέγραψε συμφωνία με έξι κινεζικές εταιρείες (COSCO Shipping LNG Investment (Shanghai) Co., COSCO Shipping Heavy Industry Co., Ltd, Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd. (JN), Marine Design and Research Institute of China (MARIC), Shanghai Ship and Shipping Research Institute (SSSRI) και China Classification Society (CCS) για τον σχεδιασμό του πρώτου LNG carrier, χωρητικότητας 220.000 κ.μ., το οποίο θα διαθέτει σύστημα συγκράτησης φορτίου με μεμβράνη GTT Mark III.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας οι επτά εταιρείες αναμένεται να ανταλλάξουν τεχνογνωσία και εμπειρίες προκειμένου να ορίσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου LNG carrier. Επίσης ο LR και το CCS αναμένεται να παρέχουν τεχνική υποστήριξη και συμβουλευτικές υπηρεσίες προκειμένου να διασφαλισθεί ότι ο σχεδιασμός του πλοίου θα ανταποκριθεί στους ισχύοντες διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα.
Ο κ. Zhu Cangman, Vice-Director, Safety Committee της COSCO Shipping LNG investment (Shanghai) Co., επεσήμανε ότι όσες εταιρείες συμμετέχουν στο συγκεκριμένο project προσδοκούν να «κερδίσουν» μέσω της συνεργασίας τους ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ανταγωνιστικότητα της αγοράς του LNG στην Κίνα και όχι μόνο.
Από την μεριά του, ο κ. Zhu Jianzhang, Assistant President της MARIC, τόνισε ότι καθώς η ζήτηση για LGN αυξάνεται διαρκώς τόσο στην Κίνα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, η ναυτιλιακή βιομηχανία θα χρειαστεί περισσότερα LNG carriers, ιδίως νεοναυπηγημένα.
Τέλος, ο κ. Hu Keyi, Chief of Global Technology της Jiangnan Shipyard (Group) Co., Ltd., προσέθεσε ότι ο συγκεκριμένος τύπος LNG carrier που σχεδιάζουν οι έξι κινεζικές εταιρείες και ο LR θα υποστηρίξει σημαντικά την ταχεία ανάπτυξη της κινεζικής ζήτησης για LNG.
Φωτό; ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Άνοδο κατέγραψαν τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης σιδηρομεταλλεύματος τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου, καθώς οι προηγούμενες απώλειες που προκλήθηκαν από τις τελευταίες απειλές του Τραμπ για…
Συνεχίζονται οι σεισμικές δονήσεις στον θαλάσσιο χώρο μεταξύ Σαντορίνης και Αμοργού. Χθες το βράδυ στις 22:16 σημειώθηκε η ισχυρότερη δόνηση της ως τώρα σεισμικής…
Στη δημιουργία ενός πράσινου ναυτιλιακού διαδρόμου στοχεύουν από κοινού Αυστραλία και Νότια Κορέα. Το εν λόγω εγχείρημα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως και το…
Η Πρόεδρος της Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε σήμερα από τη Σύνοδο Κορυφής για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο Παρίσι ότι η ΕΕ θέλει…
Η McKinsey & Company, σε πρόσφατη μελέτη της που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, υπογραμμίζει τον κεντρικό ρόλο της ελληνόκτητης ποντοπόρου…
Οι αμερικανικοί τελωνειακοί δασμοί 25% στο χάλυβα και το αλουμίνιο θα εφαρμοσθούν από τις 12 Μαρτίου, σύμφωνα με το διάταγμα που υπογράφηκε χθες, Δευτέρα,…
Από τον Μάρτιο βλέπει σταδιακή επιστροφή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα του Σουέζ στην κανονικότητα ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας, Osama Rabie. Ειδικότερα, βάσει…
Το μεγαλεπήβολο project διύλισης Dangote Oil της Νιγηρίας φέρνει αλλαγές στον εμπορικό χάρτη πετρελαίου, ενώ μάλιστα αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία εντός των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ