
Καθώς οδεύουμε προς το 2020 και την συμμόρφωση των πλοίων και των διαχειριστριών εταιρειών στα νέα περιβαλλοντικά δεδομένα, ένας από τους κορυφαίους ναυλωτές στον κόσμο, η Cargill, αναμένει ότι οι ναύλοι για τα bulk carriers θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα, όπως τόνισε στο Reuters ο Jan Dieleman, πρόεδρος του τμήματος θαλάσσιων μεταφορών της Cargill, αρκετά bulk carriers και δη capesizes θα εγκαταστήσουν scrubbers, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι θα παραμείνουν εκτός υπηρεσίας για τουλάχιστον 25 μέρες και κατά συνέπεια η προσφορά θα μειωθεί έστω και βραχυχρόνια.
Ο κ. Dieleman σημείωσε ότι ήδη κάποια πλοία βρίσκονται εκτός υπηρεσίας για την εγκατάσταση scrubbers με τον αριθμό των πλοίων αυτών που θα επιλέξει την οδό των scrubbers να εκτιμάται ότι θα αυξηθεί το γ΄ και δ΄ τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Παράλληλα, ο ίδιος επεσήμανε ότι το 5 με 10% των πλοίων που ναυλώνει η Cargill θα τοποθετήσει scrubbers, ενώ τα υπόλοιπα θα χρησιμοποιούν LSFO.
Τέλος, ο επικεφαλής της Cargill ανέφερε ότι αρκετοί πλοιοκτήτες τηρούν στάση αναμονής σε ό,τι αφορά τις παραγγελίες νέων πλοίων καθότι δεν γνωρίζουν τι επιφυλάσσει το μέλλον.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η τεχνολογία αποθήκευσης συμπιεσμένου υδρογόνου της Provaris επιτρέπει τη μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων υδρογόνου σε αέρια μορφή, χωρίς την ανάγκη ακριβών και ενεργοβόρων διαδικασιών υγροποίησης…
Στη Μόσχα έλαβε χώρα πρόσφατα η πολυαναμενόμενη συνάντηση του Υπουργού Μεταφορών του Καζακστάν, Marat Karabayev, με τον Ρώσο ομόλογό του, Roman Starovoit, και τον…
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία για τη βιώσιμη ναυτιλία, η Odfjell επέλεξε να εφαρμόσει την τεχνολογία eSAILs στο «Bow Olympus», ένα προηγμένο δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 49.000…
Ένα βήμα πιο κοντά στην επανεκκίνηση ενός μεγαλεπήβολου έργου LNG στη Μοζαμβίκη βρίσκεται η TotalEnergies, καθώς η γαλλική εταιρεία ενέργειας εξασφάλισε μια κρίσιμη έγκριση.…
H αβεβαιότητα αναφορικά με την κλίμακα και τη φύση της πρότασης του ΙΜΟ για ένα levy στις εκπομπές άνθρακα συγκρατεί χαμηλά τις επενδύσεις στη…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η γιγάντωση του στόλου της Nakilat, η οποία στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της στη θαλάσσια μεταφορά ενέργειας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Το πρώτο στον κόσμο ρυμουλκό που συνδυάζει τεχνολογίες μπαταρίας και μεθανόλης πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Η καρδιά αυτού…
Ένας Περουβιανός ψαράς που πέρασε 95 ημέρες χαμένος στον Ειρηνικό Ωκεανό, τρώγοντας κατσαρίδες, πουλιά και θαλάσσιες χελώνες για να επιβιώσει, επιστρέφει στην οικογένειά του.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ