
Την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε στις Νήσους Φερόες η ετήσια γενική συνέλευση του ICS για το 2019, στο επίκεντρο της οποίας τέθηκε το πρόσφατο περιστατικό με τα δύο δεξαμενόπλοια στον Κόλπο του Ομάν, αλλά και το ζήτημα της προστασίας του περιβάλλοντος.
Ο πρόεδρος του ICS, κ. Esben Poulsson, επεσήμανε ότι είναι αναγκαίο οι χώρες μέλη του IMO να υιοθετήσουν στην επόμενη MEPC έναν νέο κανονισμό ο οποίος να θέτει βραχυπρόθεσμους στόχους μείωσης CO2 με χρονικό ορίζοντα το 2023, οι οποίοι θα συμβάλλουν στην επίτευξη των μακροπρόθεσμων στόχων που έχει θέσει ο IMO για το 2030.
Ο κ. Poulsson προσέθεσε, επίσης, ότι δεν παραβλέπεται η υιοθέτηση άλλων λύσεων για την μείωση του διοξειδίου του άνθρακα από τα πλοία, όπως το slow steaming και η συνεχής έρευνα για την αναζήτηση εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων.
Αναφορικά με το επικείμενο Sulphur Cap, ο ICS επανέλαβε την δέσμευσή του για την επιτυχή εφαρμογή του εν λόγω κανονισμού από την 1η Ιανουαρίου 2020, ενώ ο κ. Poulsson τόνισε ότι τα μέλη του ICS χαιρέτισαν την πρόσφατη απόφαση της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του IMO να εγκρίνει σχέδιο δράσης για υποχρεωτικά μέτρα με σκοπό την ενίσχυση της ασφάλειας των πλοίων σε ό,τι αφορά τη χρήση καυσίμων.
Τέλος, ο κ. Poulsson επεσήμανε ότι είναι αναγκαίο όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (κυβερνήσεις, διυλιστήρια, προμηθευτές καυσίμων κ.ά.) να ενισχύσουν περαιτέρω τις προσπάθειές τους προκειμένου να διασφαλισθεί ότι συμβατά και ασφαλή ναυτιλιακά καύσιμα θα είναι διαθέσιμα για τα πλοία σε κάθε λιμάνι παγκοσμίως.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ