Καθώς οδεύουμε ολοταχώς προς το 2020 ολοένα και περισσότεροι oil majors αποκαλύπτουν τα σχέδιά τους για την παραγωγή LSFO.
Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η Chevron, η οποία σύμφωνα με διεθνή μέσα έως το τέλος του γ’ τριμήνου του τρέχοντος έτους θα προσφέρει στην αγορά καύσιμα με μέγιστη περιεκτικότητα σε θείο 0,5%.
Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Reuters o Monique Vermeire, Chevron Fuels Technologist, τα εν λόγω καύσιμα θα είναι διαθέσιμα την περίοδο εκείνη για όποιες ναυτιλιακές τα επιλέξουν για τα πλοία τους, όχι ωστόσο για συνεχείς αγορές, ενώ δεν αποκάλυψε σε ποια λιμάνια θα διατίθενται.
Υπενθυμίζεται ότι όλο το προηγούμενο διάστημα και άλλοι oil majors έχουν γνωστοποιήσει τα σχέδια τους ενόψει 2020. Πιο συγκεκριμένα τον περασμένο Μάρτιο η BP ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει αποθειωμένα καύσιμα σε λιμάνια της Ευρώπης, της Κίνας, της Σιγκαπούρης, της Αυστραλίας, του Ομάν, του Χονγκ Κονγκ, του Σιάτλ και του Παναμά.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι Total, Shell, ExxonMobil, ενώ και η Petrobras λίγες μέρες πριν αποκάλυψε ότι προετοιμάζει τα διυλιστήριά της για την παραγωγή LSFO.
Επιπλέον η κρατική κινεζική πετρελαϊκή εταιρεία Sinopec έχει θέσει στόχο έως το 2020 να παράξει 10 εκατ. τόνους καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση για τα συγκεκριμένα καύσιμα ενόψει εφαρμογής του Sulphur Cap 2020.
Εφόσον επιτευχθεί ο στόχος της Sinopec για το 2020, τότε έως το 2023 η παραγωγή καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο της εταιρείας εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 15 εκατ. τόνους.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, από τον Ιανουάριο του 2020 η Sinopec θα ξεκινήσει να προμηθεύει όλους τους μεγάλους λιμένες της Κίνας με καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, με την κινεζική πετρελαϊκή εταιρεία να υποστηρίζει ότι εφόσον επιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει τότε θα συμβάλλει σε μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου κατά 600.000 τόνους ετησίως.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το…
Η πρόσφατη αποδυνάμωση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων έχει οδηγήσει σε εκ νέου στροφή των tankers μεγαλύτερου μεγέθους στη μεταφορά πετρελαϊκών παραγώγων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Στις 2 Αυγούστου 1956 καθελκύστηκε από τις εσχάρες των ναυπηγείων Brodogradiliste «III Maj» της Ριέκα το φορτηγό πλοίο «Mimina», για λογαριασμό του Οίκου Ευσταθίου.…
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας το 12μηνο του 2024 καταγράφοντας αύξηση 9,3% με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.…
Με κάθε επισημότητα εκκίνησε πλέον η κατασκευή δύο μεγαλεπήβολων ενεργειακών έργων στην Κίνα, μετά την τελική επενδυτική απόφαση (FID) που έλαβαν πρόσφατα οι ενεργειακοί…
Εν μέσω αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα του παγκόσμιου εμπορίου και της διεθνούς ναυτιλίας, η Σεούλ επικεντρώνεται στη λήψη μέτρων που θα διατηρήσουν τη…
Το Silverstream System αποτελεί μια επαναστατική τεχνολογία στον τομέα της ναυτιλίας, η οποία μειώνει την τριβή μεταξύ του κύτους του πλοίου και του νερού…
Σε μικρή πτώση οδηγήθηκε ο δείκτης WCI της Drewry την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, απότοκο των εξελίξεων που έλαβαν χώρα στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ