Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην αγορά των LNG carriers και petroleum tankers, η MISC Berhad με έδρα τη Μαλαισία, ανακοίνωσε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2019 κατέγραψε έσοδα ύψους $543 εκατ., αυξημένα από τα έσοδα της αντίστοιχης περιόδου το 2018 ($481 εκατ.).
Τα υψηλότερα έσοδα οφείλονται, σύμφωνα με την εταιρεία, σε βελτιωμένους ναύλους στα πλοία της κατηγορίας Aframax, VLCC και Suezmax, καθώς και στον μεγαλύτερο αριθμό των πλοίων της που απασχολούνταν στις μεταφορές LNGφέτος, συγκριτικά με πέρυσι.
Τα κέρδη προ φόρων της MISC Berhad ανήλθαν σε $129 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2019, από $76 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2018.
Ο πρόεδρος και CEO της MISC Group, κ. Yee Yang Chien, επεσήμανε ότι παρά τις προκλήσεις στην σημερινή αγορά η MISCκατάφερε να ανταπεξέλθει, προσθέτοντας ότι είναι αισιόδοξος για τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην παγκόσμια ενεργειακή αγορά, και ότι η εταιρεία διαθέτει τους πόρους και την χρηματοοικονομική σταθερότητα προκειμένου να υποστηρίξει τις μακροχρόνιες προσπάθειές της για ενίσχυση της θέσης της στην αγορά.
Αναφορικά με την αγορά των δεξαμενόπλοιων, εκτιμάται από την MISC ότι τα έσοδα θα καταγράψουν καθοδική πορεία το πρώτο τρίμηνο του 2019 λόγω της υπερπροσφοράς πλοίων στην εν λόγω αγορά και λόγω των περικοπών στην παγκόσμια πετρελαϊκή αγορά. Παρά το γεγονός, σύμφωνα με την MISC, ότι το 2019 συνολικά ως χρονιά αναμένεται ότι θα είναι καλύτερη για την αγορά των tankers σε σχέση με το 2018, η συμφωνία του OPEC αλλά και οι αμερικανικές κυρώσεις στο Ιράν θα αποτελέσουν ανασταλτικούς παράγοντες.
Σε ό,τι αφορά την αγορά του LNG, οι ναύλοι στην spot αγορά παρουσίασαν πτώση το πρώτο τρίμηνο του 2019, λόγω της μειωμένης ζήτησης αλλά και της εισόδου νέων πλοίων στην αγορά. Το δεύτερο τρίμηνο του 2019 αναμένεται να επιβραδυνθεί ο ρυθμός παράδοσης νέων LNG carriers στην αγορά, ενώ οι ναύλοι θα σημειώσουν βελτίωση.
Φωτό: MISC Berhad
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ανοδική ρότα συνεχίζει να βρίσκεται η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη WCI της Drewry να διαμορφώνεται στα $3.986/FEU την εβδομάδα με…
Ράλι των μετοχών στις διεθνείς αγορές το 2025 προβλέπει η Citigroup καθώς τα μειωμένα επιτόκια και η επιβράδυνση του πληθωρισμού αναμένεται να δώσουν ώθηση…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση θα μπορούσε σταδιακά να χαλαρώσει τις κυρώσεις σε βάρος της Συρίας σε περίπτωση που επιτευχθεί αξιοσημείωτη πρόοδος από τις νέες αρχές,…
Η Ινδία αναμένεται να υπογράψει σύντομα προκαταρκτική συμφωνία με τη Μογγολία στον τομέα των εξορύξεων, δήλωσε σε διεθνή ΜΜΕ ανώτερος κυβερνητικός αξιωματούχος της Ινδίας.…
Κορυφαίες προσωπικότητες της διεθνούς ναυτιλίας αποδίδουν από κοινού ευγνωμοσύνη στον Δημήτρη Φαφαλιό, ο οποίος ολοκλήρωσε τη θητεία του ως Πρόεδρος της INTERCARGO στις 31…
Παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, του Υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, του Δημάρχου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου,…
Οι εξαγωγές αργού πετρελαίου το 2024 οδηγήθηκαν σε μείωση, με το περασμένο έτος να συνιστά το πρώτο μετά και την πανδημία κατά το οποίο…
Ψηλά στην ατζέντα του Πεκίνου φαίνεται να βρίσκεται η οικονομική και εμπορική αναβίωση των περιοχών της δυτικής Κίνας, καθώς πρόσφατα η κινεζική κυβέρνηση προέβη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ