Η επικείμενη συγχώνευση της Hyundai Heavy Industries (HHI) με την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση των εργατών της HHI, με τους τελευταίους να υποστηρίζουν ότι θα οδηγήσει σε μαζικές απολύσεις.
Τον περασμένο Μάρτιο η HHI ήρθε σε συμφωνία με την κρατική Korea Development Bank προκειμένου να εξαγοράσει έναντι $1,6 δις το πακέτο μετοχών που διαθέτει η δεύτερη στην DSME, της τάξης του 55,7%.
Έκτοτε τα σωματεία εργαζομένων σε HHI και DSME έχουν προχωρήσει κατά καιρούς σε απεργιακές κινητοποιήσεις προκειμένου να εμποδίσουν την πραγματοποίηση της συγχώνευσης, η οποία θα οδηγήσει στην δημιουργία του μεγαλύτερου ναυπηγικού ομίλου του κόσμου, με μερίδιο της τάξης του 20% στην παγκόσμια ναυπηγική αγορά.
Νέο κύμα απεργιών έχουν εξαγγειλεί τις προσεχείς ημέρες οι εργαζόμενοι της HHI, εκφράζοντας την αντίθεσή τους στην επικείμενη συγχώνευση, ενώ εκπρόσωποι των δύο ναυπηγείων τονίζουν ότι οι συνθήκες στην παγκόσμια ναυπηγική βιομηχανία έχουν βελτιωθεί καθιστώντας την παρούσα περίοδο ιδανική για να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ