
Τα κινεζικά ναυπηγεία Hudong-Zhonghua και ο νορβηγικός νηογνώμονας DNV GL υπέγραψαν πρόσφατα συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη ενός νέου πλοίου μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 270.000 κ.μ., το οποίο εκτιμάται ότι θα αποτελέσει το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα στο είδος του.
Οι εισαγωγές LNG της Κίνας έχουν σημειώσει ταχεία αύξηση τα τελευταία χρόνια, αγγίζοντας τους 54 εκατ. τόνους του 2018, ενώ αναμένεται να ξεπεράσουν τους 100 εκατ. τόνους μέχρι το 2030. Μόνο η Σαγκάη τον περασμένο Ιανουάριο εκτιμάται ότι εισήγαγε 600 εκατ. κ.μ. LNG.
Τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι κρίνεται αναγκαία η μεταφορά μεγάλων ποσότητων LNG, γεγονός που θα οδηγήσει σε νέα μεγάλης χωρητικότητας πλοία μεταφοράς LNG.
Προς την επίτευξη του στόχου αυτού τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua και ο DNV GL θα συνεργαστούν χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και την εμπειρία τους στους τομείς της έρευνας και ανάπτυξης, της ναυπήγησης και της ταξινόμησης πλοίων για την δημιουργία ενός τεχνολογικά προηγμένου Ultra Large LNG carrier.
Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου του DNV GL, ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους είναι σε θέση να μεταφέρει ποσότητες LNG ικανές να καλύπτουν σε μηνιαία βάση τις ανάγκες σε φυσικό αέριο περίπου 4,7 εκατ. νοικοκυριών στην Σαγκάη.
Φωτό: DNV GL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική αναμένεται να είναι η πορεία των ρωσικών εξαγωγών σιταριού τους επόμενους μήνες, εξέλιξη που δύναται να επιδράσει θετικά στα Panamax bulk carriers. Ειδικότερα,…
Σε έγκριση της προκήρυξης διεθνούς οργανισμού για την παραχώρηση δικαιωμάτων έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στις θαλάσσιες περιοχές «Α2» και «Νότια της Πελοποννήσου», στην περιοχή…
Την εκκίνηση της παραγωγής από τη δεύτερη φάση ανάπτυξης του πεδίου πετρελαίου «Luda 5-2 North Oilfield» ανακοίνωσε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου η κινεζική εταιρεία…
Το ναυτιλιακό cluster «Maritime Hellas», μία πρωτοβουλία η οποία υποστηρίζεται από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ), ήταν…
Αλλαγή δεδομένων για τους πλοιοκτήτες που θα θελήσουν να διαλύσουν παλιά πλοία φέρνει ο Διεθνής Κανονισμός για την ορθή περιβαλλοντικά ανακύκλωση πλοίων (Σύμβαση του…
Καθώς η Διώρυγα του Σουέζ μετρά τις πληγές της από τον περιορισμό των διελεύσεων, ελέω των επιθέσεων των μαχητών Χούθι, η Αρχή της διώρυγας…
Σε ρότα υπεργιγάντωσης βρίσκεται η ενεργειακή αγορά της Ινδίας, καθώς η κρατική εταιρεία ενέργειας της χώρας προχωρά σε συνέργειες με κολοσσούς του κλάδου, οι…
Η Seatrium Limited, σε συνεργασία με τη Wärtsilä, ανακοίνωσε την επιτυχή εξασφάλιση και υλοποίηση της πρώτης στον κόσμο εγκατάστασης πλήρους κλίμακας συστήματος Δέσμευσης και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ