
Ο νηογνώμονας DNV GL ανακοίνωσε ότι όλα τα ταξινομημένα από εκείνον πλοία είναι πλέον σε θέση να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως, για ορισμένες επιθεωρήσεις, μέσω της πλατφόρμας δεδομένων Veracity. Αυτό σημαίνει ότι για κάποιες επιθεωρήσεις δεν θα χρειάζεται πλέον η παρουσία ενός επιθεωρητή του DNV GL πάνω στο πλοίο. Χρησιμοποιώντας διαδικτυακή σύνδεση ή βίντεο συνεχούς ροής, μια εξειδικευμένη ομάδα επιθεωρητών μπορεί να παρέχει υποστήριξη σε πλοία οπουδήποτε αυτά βρίσκονται, με σχετικά έγγραφα, εικόνες, βίντεο και δεδομένα τα οποία θα παρέχονται από τον πελάτη και τα πληρώματα.
Ο Knut Ørbeck-Nilssen, Διευθύνων Σύμβουλος του DNV GL-Maritime, δήλωσε: “Πρόκειται για ένα ακόμη μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στην αξιοποίηση της δύναμης της ψηφιοποίησης και της αυξημένης συνδεσιμότητας, με στόχο την παροχή εξυπνότερων και αποτελεσματικότερων υπηρεσιών. Οι επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως μας επιτρέπουν να εξοικονομούμε χρόνο για τους πελάτες μας, παρέχοντας παράλληλα τις υπηρεσίες μας με απαράμιλλο χρόνο απόκρισης.”
Περισσότερες από 1.000 επιθεωρήσεις εξ αποστάσεως ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής φάσης από τις μονάδες Direct Access to Technical Experts (DATE) που εδρεύουν στο Maritime Operational Centre του DNV GL στο Xόβικ της Νορβηγίας, μαζί με μονάδες στο Αμβούργο, τη Σιγκαπούρη, το Χιούστον και τον Πειραιά.
Οι τύποι των επιθεωρήσεων, οι οποίες μπορούν να πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως, περιλαμβάνουν περιστασιακές επιθεωρήσεις που βρίσκονται μεταξύ περιοδικών επιθεωρήσεων, ελέγχο συστημάτων κατά τη διάρκεια κανονικής λειτουργίας, καθώς και επιθεωρήσεις που δεν διεξάγονται μαζί με τις ετήσιες επιθεωρήσεις. Οι περιοδικές επιθεωρήσεις, όπως η ετήσια επιθεώρηση ενός πλοίου, δεν αποτελούν μέρος του προγράμματος επιθεωρήσεων εξ αποστάσεως, καθώς απαιτούν την παρουσία ενός επιθεωρητή πάνω στο πλοίο.
Φωτό: DNV GL
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Ο Γενικός Γραμματέας του IMO, κ. Arsenio Dominguez, εξέδωσε δήλωση μετά την επίθεση στην Οδησσό στις 11 Μαρτίου: «Με βαθιά θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ