Η εταιρεία Corvus Energy έχει υπογράψει μια σύμβαση με τη Norwegian Electric Systems (NES) για την παροχή του μεγαλύτερου παγκοσμίως πακέτου μπαταριών για υβριδικά πλοία το οποίο πρόκειται να εγκατασταθεί σε πλοία της νορβηγικής εταιρείας Havila Kystruten, τα οποία εκτελούν ακτοπλοϊκά δρομολόγια.
Ο Roger Rosvold, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Corvus Energy, δήλωσε: «Το εν λόγω Σύστημα Αποθήκευσης Ενέργειας (ESS) έχει χωρητικότητα 6.100 kWh ανά πλοίο, η οποία είναι διπλάσια από εκείνη οποιουδήποτε υπάρχοντος συστήματος μπαταριών για πλοία.Το ανεκµετάλλευτο δυναµικό της χρήσης των μπαταριών σε κρουαζιερόπλοια και σε επιβατηγά πλοία είναι τεράστιο. Οι μπαταρίες μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου, τα έξοδα συντήρησης και την ρύπανση του περιβάλλοντος, ενώ εν όψει των αυξανόμενων περιβαλλοντικών κανονισμών και απαιτήσεων που θα δημιουργήσουν επιπλέον κόστη για τις εκπομπές στην ατμόσφαιρα, αποτελούν μια λύση που μπορεί να προσφέρει οικονομικά οφέλη».
Τα νεότευκτα πλοία στα οποία θα εγκατασταθούν τα εν λόγω συστήματα αποτελούν μέρος της σύμβασης της Havila με το νορβηγικό Υπουργείο Μεταφορών για τη ναυπήγηση τεσσάρων φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων, τα οποία θα εκτελούν το δρομολόγιο Bergen-Kirkenes. Με μήκος 125 μέτρα και πλάτος 20 μέτρα, τα πλοία θα μπορούν να φιλοξενούν 700 επιβάτες, ενώ θα διαθέτουν ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης με μπαταρία, το οποίο είναι προσαρμοσμένο στις νέες τεχνολογίες, χρησιμοποιώντας κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.
Φωτό: corvusenergy.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι εγκατεστημένες από τη Μόσχα αρχές στην προσαρτημένη από τη Ρωσία ουκρανική χερσόνησο Κριμαία εξέφρασαν σήμερα φόβους ότι τεράστιες ποσότητες μαζούτ θα φτάσουν στις…
Καθώς η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, ως απότοκο της κλιματικής αλλαγής, προκαλεί ήδη σημαντικά προβλήματα ανά την υφήλιο, ανησυχητικά είναι τα ευρήματα νέας…
Οι αρχές της Φινλανδίας ανακοίνωσαν σήμερα Τετάρτη 8 Ιανουαρίου ότι εξαιτίας σοβαρών ελαττωμάτων απαγορεύθηκε ο πλους του δεξαμενόπλοιου «Eagle S» που θεωρείται ότι ανήκει…
H προσπάθεια ενημέρωσης της κοινωνίας για το σύγχρονο προφίλ της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας αποτελεί διαχρονικά στόχο και προτεραιότητα τόσο των συντακτών όσο και των…
Έπειτα από ένα περιπετειώδες έτος για τις εταιρείες ενέργειας, που σημαδεύτηκε από αστάθεια στις αγορές και έντονη αβεβαιότητα, οι ενεργειακοί κολοσσοί βίωσαν σημαντική πτώση…
Η Κίνα σημείωσε ένα σημαντικό βήμα προς τη χρήση καθαρών καυσίμων στη ναυτιλία, ολοκληρώνοντας τον πρώτο επιτυχή ανεφοδιασμό πλοίου με καύσιμο την αμμωνία. Η…
Δυναμική εκκίνηση στο νέο έτος πραγματοποίησε ο ναυπηγικός κολοσσός της Νότιας Κορέας HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (HD KSOE), καθώς πρόσφατα προχώρησε…
Η στρατηγική της Maersk για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος ενισχύεται από τη συνεργασία της με την TMC Compressors (TMC) και τη Yangzijiang…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ