
Το Δ.Σ. του ΟΛΠ ενέκρινε την Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2018 σύμφωνα με την οποία:
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 132,9 εκατ. έναντι € 111,5 εκατ. της χρήσης 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 19,2 %. H μεταβολή αυτή οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εσόδων από το αντάλλαγμα παραχώρησης κατά 27,8% ή κατά € 12,2 εκατ. περίπου και των εσόδων από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 25,3% ή κατά € 5,1 εκατ. περίπου. Επιπλέον αύξηση εσόδων σημειώθηκε στον τομέα διακίνησης αυτοκινήτων κατά 13,2% ή ποσού € 1,6 εκατ. και ναυπηγοεπισκευής κατά 37,4% ή € 2,6 εκατ.
Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε € 42,3 εκατ. έναντι € 21,2 εκατ. της χρήσης 2017 παρουσιάζοντας αύξηση 100% περίπου και το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται αυξημένο κατά 147 % σε € 27,9 εκατ. έναντι € 11,3 εκατ. της χρήσης 2017.
Επίσης η ΟΛΠ Α.Ε. θα καταβάλλει € 4,8 εκατ. ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για τη χρήση 2018 έναντι € 4,1 εκατ. το 2017.
Σημαντική αύξηση σημείωσαν και τα διαθέσιμα που ανήλθαν σε € 80,9 εκατ. έναντι € 61,9 εκατ. το 2017.
Το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται σε € 0,424 από € 0,1712 το 2017 (αύξηση 148%).
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. Captain Fu Chengqiu:
“Το 2018 ήταν η πιο επιτυχής χρονιά για την ΟΛΠ Α.Ε. από άποψη κερδοφορίας. Όλες οι επιχειρησιακές μονάδες συνεχώς βελτιώνουν την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και το οικονομικό τους αποτέλεσμα. Περιμένουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να έχουμε τις απαραίτητες εγκρίσεις από το ελληνικό κράτος ώστε να επιταχύνουμε την υλοποίηση των επενδύσεων, που όπως προκύπτει και από τα σημερινά αποτελέσματα δημιουργούν προστιθέμενη αξία και μακροπρόθεσμα οφέλη για τους μετόχους, τους εργαζομένους, τις τοπικές κοινωνίες και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της ΟΛΠ Α.Ε.”
Φωτό: olp.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στο μέλλον της ζήτησης για κρουαζιέρες εστιάζει το ναυπηγείο Meyer Werft, παρουσιάζοντας καινοτόμο σχεδίαση πλοίου με συγκεκριμένο ηλικιακό «target group». Ειδικότερα, το σχέδιο αφορά…
Η στρατηγική επένδυση του ιαπωνικού κολοσσού NYK στη μεθανόλη βαίνει ταχύτατα, με την Παρασκευή 4 Απριλίου να αποτελεί ημερομηνία-ορόσημο, δεδομένου ότι η NYK συνήψε…
Σε νέο γύρο κυρώσεων με επίκεντρο το Ιράν προχώρησε πρόσφατα η Ουάσιγκτον, θέτοντας στο στόχαστρό της πλοία αλλά και έναν τερματικό που βρίσκεται στην…
Διάλειμμα από τη μεταβλητότητα φαίνεται να πραγματοποιεί η ναυλαγορά των LNG carriers. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος ναύλωσης ενός LNG…
Η υπερωκεάνιος γραμμή του Βόρειου Ατλαντικού που ένωνε την ευρωπαϊκή με την αμερικανική ήπειρο αποτελούσε, από τα μέσα του 19ου αιώνα και για σειρά…
Μετά από μήνες έντονων διαπραγματεύσεων, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) ενέκρινε σήμερα τα μεσοπρόθεσμα μέτρα για τη μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα…
Το Πολεμικό Ναυτικό της Εσθονίας συνέλαβε την Παρασκευή 11 Απριλίου ένα δεξαμενόπλοιο με προορισμό τη Ρωσία, το οποίο περιλαμβανόταν σε κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ,…
Υπεγράφη από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Σταύρο Παπασταύρου, η Υπουργική Απόφαση για τον ορισμό των ακριβών συντεταγμένων, όπου θα παραχωρηθεί το δικαίωμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ