
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä έχει υπογράψει μια συμφωνία με τη ναυτιλιακή εταιρεία Hagland Shipping AS για την εγκατάσταση υβριδικού εξοπλισμού στο φορτηγό πλοίο «Hagland Captain». Η συγκεκριμένη συμφωνία υπεγράφη το Δεκέμβριο του 2018, ενώ πρόκειται για το πρώτο έργο του είδους του που πραγματοποιείται στον κλάδο της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων.
Η εγκατάσταση του υβριδικού συστήματος πρόωσης με μπαταρία της Wärtsilä, θα ενισχύσει σημαντικά την περιβαλλοντική απόδοση του πλοίου μειώνοντας τις εκπομπές, την κατανάλωση καυσίμου και τον παραγόμενο θόρυβο. Στην λύση συμπεριλαμβάνεται ένα σύστημα σύνδεσης για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος από τη στερία,το οποίο θα παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για εργασίες φόρτωσης / εκφόρτωσης και για τη φόρτιση της μπαταρίας, καθώς και ένα Wärtsilä NOx Reducer (NOR). Εκτιμάται ότι η συνολική μείωση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου (NOx) μετά την μετασκευή του πλοίου, θα μπορούσε να φτάσει το 80-90%, ενώ η συνολική εξοικονόμηση κόστους καυσίμων αναμένεται να κυμαίνεται από 5-10%. Η χωρητικότητα της μπαταρίας θα είναι αρκετή ώστε το πλοίο να μπορεί να εισέλθει και να εξέλθει από το λιμάνι χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 30 λεπτά, πράγμα που θα μειώσει τα επίπεδα θορύβου και ρύπανσης κοντά στο λιμάνι.
Η εν λόγω μετασκευή είναι αποτέλεσμα μιας συμφωνίας μεταξύ της Hagland Shipping και της NOAH AS, της νορβηγικής εταιρείας περιβάλλοντος και πόρων, σύμφωνα με την οποία η αποστολή υλικών προς τη νήσο Langøya στη Νορβηγία πρέπει να γίνεται με φιλικά προς το περιβάλλον πλοία. Οι λύσεις της Wärtsilä θα διαδραματίσουν καίριο ρόλο προκειμένου να μπορέσει το πλοίο «Hagland Captain» να ανταποκριθεί στη συγκεκριμένη απαίτηση.
Φωτό: Wärtsilä
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ