
Οι προοπτικές για την εξέλιξη των αξιών των πλοίων της ποντοπόρου ναυτιλίας φαντάζουν λαμπρές το 2019, ωστόσο ορισμένοι τύποι πλοίων αναμένεται να αποτελέσουν περισσότερο ελκυστική επένδυση έναντι άλλων τονίζει στην τελευταία της έρευνα η VesselsValue.
Η ερευνητική ομάδα της VesselsValue σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα τα containerships έχουν κυριαρχήσει μεταξύ των προτιμήσεων των αγοραστών, ενώ σε ό,τι αφορά το διάστημα μεταξύ α’ τριμήνου 2019 και α’ τριμήνου 2020, τα containerships τύπου Panamax και ηλικίας 10 ετών αποτελούν την πιο συμφέρουσα επιλογή με βάση τις εκτιμήσεις για την μελλοντική τους αξία.
Αναφορικά με τα πλοία μεταφοράς LPG, τονίζεται ότι τα κέρδη των VLGCs το γ’ τρίμηνο του 2018 οδηγήθηκαν από αυξημένη ζήτηση για LPG εκτός ΗΠΑ, ενώ η ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στη συγκεκριμένη αγορά έχει βελτιωθεί αισθητά. Παράλληλα οι υψηλές εισαγωγές LPG από Ευρώπη και Ινδία προσέφεραν στήριξη στα πλοία τύπου Medium Gas Carriers (MGCs) και Handysizes.
Τέλος τα πλοία τύπου MGC μεταφορικής ικανότητας 35.000 κυβικών μέτρων και ηλικίας 15 ετών μπορούν να αποτελέσουν μια άκρως συμφέρουσα επένδυση κατά την VesselsValue καθώς η τελευταία εκτιμά ότι η αξία τους είναι δυνατό να αυξηθεί κατά σχεδόν 50% τον επόμενο χρόνο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την παράδοση του πρώτου containership ‒κινεζικής ναυπήγησης‒ μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEUs και κατανάλωσης μεθανόλης ανακοίνωσε η Cosco. Ειδικότερα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Τα τελευταία δεδομένα για τον παγκόσμιο στόλο των containerships και την κατάταξη των κορυφαίων liner εταιρειών δημοσίευσε πρόσφατα η Alphaliner. Συγκεκριμένα, η μεταφορική ικανότητα…
Η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, οι οποίες είναι εμφανείς ειδικά στα μεγάλα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys, οι…
Σε κίνηση επέκτασης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η Velos Shipping, με επικεφαλής τον κ. Πασχάλη Διαμαντίδη. Πιο συγκεκριμένα, η Velos Shipping απέκτησε το…
Τον εκθετικό ρυθμό ανάπτυξης του στόλου της ενισχύει με νέα παραγγελία η CMA CGM. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Intermodal, η CMA CGM…
Η Θηραϊκή Ατμοπλοΐα ιδρύθηκε από τον Πέτρο Νομικό (1865-1947) στις αρχές του 20ού αιώνα και υπήρξε μια σημαίνουσα ναυτιλιακή εταιρεία, η οποία δραστηριοποιούνταν στο…
Η ναυλαγορά των LNG carriers, η οποία αντιμετωπίζει ίσως την πιο δύσβατη περίοδο της ιστορίας της, παραμένει υπό πίεση. Ειδικότερα, βάσει της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Στην ανακοίνωση οικονομικών αποτελεσμάτων για το δ΄ τρίμηνο του 2024 αλλά και για ολόκληρο το περασμένο έτος προχώρησε η Star Bulk, με επικεφαλής τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ