
Το 2018 υπήρξε έτος επιβράδυνσης για τις διαλύσεις πλοίων ξηρού φορτίου, καθώς μόνο 4,2 εκατ. DWT στάλθηκαν προς διάλυση, όπως αναφέρει η BIMCO σε πρόσφατη ανάλυσή της. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός αυτός παρουσιάζεται μειωμένος κατά 71,6% συγκριτικά με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά τα Panamaxes ενώ πέρυσι οι διαλύσεις τους αποτέλεσαν το 23% των συνολικών διαλύσεων bulk carriers, εφέτος αυτές αποτέλεσαν μόλις το 3%, καθώς μόνο δύο Panamaxes οδηγήθηκαν προς διάλυση.
Όπως αναφέρει ο Peter Sand, Chief Shipping Analyst της BIMCO, παραδοσιακά σε περιόδους όπου η ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου κινείται σε καλά επίπεδα η δραστηριότητα διαλύσεων πλοίων μειώνεται. Κατά συνέπεια, φέτος όπου οι ναύλοι στα dry κινούνται στα υψηλότερα επίπεδα από το 2011, είναι λογικό οι πλοιοκτήτες να μην επιθυμούν να διαλύσουν τα πλοία τους.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της BIMCO, τον Απρίλιο καταγράφηκε η μικρότερη δραστηριότητα σε ό,τι αφορά τις διαλύσεις bulk carriers εντός 2018, καθώς μόνο ένα Suezmax διαλύθηκε.
Φωτό: Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τέσσερα επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον στη διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την παραχώρηση της δραστηριότητας κρουαζιέρας στον λιμένα Κατάκολου & σε τμήμα του παλιού λιμένα…
Οι εξαγωγές βραζιλιάνικης σόγιας καλπάζουν το 2025, με την Κίνα να διαδραματίζει, ως είθισται, πρωταγωνιστικό ρόλο. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει δημοσίευμα του Reuters, οι αποστολές…
Στην ανάγκη υιοθέτησης κατάλληλων μέτρων, με στόχο τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας, εστιάζει σε πρόσφατη έκθεσή του ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).…
Οι επιπρόσθετοι τελωνειακοί δασμοί που θέλει ο πρόεδρος των ΗΠΑ δεν αναμένεται να προκαλέσουν ύφεση σε παγκόσμια κλίμακα, δήλωσε τη Δευτέρα 31 Μαρτίου η…
Προσανατολισμένη στο μέλλον της ναυτιλίας διαφαίνεται η πρόσφατη κίνηση της BW LPG, η οποία προχώρησε στην πώληση δύο πλοίων στην εταιρεία του ομίλου BW…
Οι τιμές θερμικού άνθρακα βρίσκονται σε καθοδική πορεία, ελέω παραγωγής-ρεκόρ και μειωμένης ζήτησης από τις Κίνα και Ινδία. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει σε πρόσφατη έκθεσή…
Καθώς οι κλιμακούμενες εμπορικές και γεωπολιτικές εντάσεις σε διεθνές επίπεδο εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των εθνικών κυβερνήσεων, το Νέο Δελχί προσβλέπει στη σύσφιξη των…
Σε τεντωμένο σχοινί ακροβατεί η αγορά των containerships, καθώς οι γεωπολιτικές εντάσεις και ο εμπορικός πόλεμος που έχει πυροδοτήσει η πολιτική της κυβέρνησης Τραμπ…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ