Οι υψηλές προσδοκίες που υπήρχαν για κέρδη ύψους $110 εκατ. τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ιαπωνικής συμμαχίας Ocean Network Express (ONE), έπεσαν στο κενό με τον CEO της συμμαχίας κ. Jeremy Nixon να απαριθμεί τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την δυσμενή οικονομική κατάσταση.
Η ONE, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες NYK, K Line και MOL, εκτιμάται ότι θα καταγράψει ζημίες της τάξης των $600 εκατ. το πρώτο έτος λειτουργίας της. Προβλήματα που αφορούν την πρωτοεμφανιζόμενη περίοδο της εταιρείας, αφορούν, μεταξύ άλλων, την έλλειψη επαρκούς προσωπικού, την μη εξοικείωση του προσωπικού της συμμαχίας με τα πληροφοριακά της συστήματα, την μη επαρκή διαχείριση μεγάλου όγκου φορτίων κ.ά.
Τα παραπάνω οδήγησαν στην αποστροφή των εταιρειών προς την ιαπωνική συμμαχία, με αποτέλεσμα η απασχόληση των πλοίων της στις διαδρομές Ασίας- ΗΠΑ και Ασίας- Ευρώπης να φτάσει στο 70% από το αρχικό 90% και να επωφεληθούν κατ’ επέκταση οι ανταγωνίστριες εταιρείες, CMA CGM, COSCO και Hapag- Lloyd.
Ο κ. Nixon επεσήμανε ότι με το νέο έτος η συμμαχία σχεδιάζει μία νέα στρατηγική για την οικονομική της ανάκαμψη, η οποία περιλαμβάνει βελτιστοποίηση της οργάνωσής της, των παρεχόμενων υπηρεσιών της και του χαρτοφυλακίου των φορτίων που μεταφέρει.
Φωτό: ONE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2024, η Πρέσβειρα και Γενική Πρόξενος του Παναμά στην Ελλάδα, Α.Ε. κυρία Julie Lymberopulos Karnakis, είχε την τιμή να παραδώσει…
Τα ποσοστά συγκέντρωσης στον κλάδο ενέργειας αυξάνονται, με την εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ConocoPhillips να ολοκληρώνει την απόκτηση της, επίσης εισηγμένης στο…
Το «Energy Stockholm», το μεγαλύτερο πλοίο ανεφοδιασμού LNG για εσωτερικές πλωτές οδούς στην Ευρώπη, αποτελεί ένα τεχνολογικό επίτευγμα που θέτει νέα πρότυπα στην ενεργειακή…
Η παγκόσμια οικονομία θα μπορούσε να υποστεί βαρύ πλήγμα σε περίπτωση που νέα περιοριστικά μέτρα κάνουν την εμφάνισή τους στο εμπόριο, μετά και την…
Τα πρόσφατα δεδομένα για τη ζήτηση πετρελαίου της Κίνας προκαλούν θετικές εκτιμήσεις για το μέλλον της παγκόσμιας ζήτησης, μετά από μήνες νωχελικότητας από τη…
Προκλήσεις φέρεται να αντιμετωπίζει η παραγωγή σιταριού της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ωθώντας το International Grains Council (IGC) να αναθεωρήσει προς τα κάτω τις εκτιμήσεις του…
Η προηγμένη τεχνολογία Norsepower Rotor Sails (NPRS) έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στη ναυτιλία, ενσωματώνοντας την αιολική πρόωση σε πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αερίου…
Τη στήριξή της στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας επιβεβαιώνει εκ νέου η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα. Πιο συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανακοίνωσης, τα υπουργεία Οικονομικών και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ