Οι υψηλές προσδοκίες που υπήρχαν για κέρδη ύψους $110 εκατ. τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της ιαπωνικής συμμαχίας Ocean Network Express (ONE), έπεσαν στο κενό με τον CEO της συμμαχίας κ. Jeremy Nixon να απαριθμεί τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την δυσμενή οικονομική κατάσταση.
Η ONE, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες NYK, K Line και MOL, εκτιμάται ότι θα καταγράψει ζημίες της τάξης των $600 εκατ. το πρώτο έτος λειτουργίας της. Προβλήματα που αφορούν την πρωτοεμφανιζόμενη περίοδο της εταιρείας, αφορούν, μεταξύ άλλων, την έλλειψη επαρκούς προσωπικού, την μη εξοικείωση του προσωπικού της συμμαχίας με τα πληροφοριακά της συστήματα, την μη επαρκή διαχείριση μεγάλου όγκου φορτίων κ.ά.
Τα παραπάνω οδήγησαν στην αποστροφή των εταιρειών προς την ιαπωνική συμμαχία, με αποτέλεσμα η απασχόληση των πλοίων της στις διαδρομές Ασίας- ΗΠΑ και Ασίας- Ευρώπης να φτάσει στο 70% από το αρχικό 90% και να επωφεληθούν κατ’ επέκταση οι ανταγωνίστριες εταιρείες, CMA CGM, COSCO και Hapag- Lloyd.
Ο κ. Nixon επεσήμανε ότι με το νέο έτος η συμμαχία σχεδιάζει μία νέα στρατηγική για την οικονομική της ανάκαμψη, η οποία περιλαμβάνει βελτιστοποίηση της οργάνωσής της, των παρεχόμενων υπηρεσιών της και του χαρτοφυλακίου των φορτίων που μεταφέρει.
Φωτό: ONE
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Κορυφαίες προσωπικότητες της διεθνούς ναυτιλίας αποδίδουν από κοινού ευγνωμοσύνη στον Δημήτρη Φαφαλιό, ο οποίος ολοκλήρωσε τη θητεία του ως Πρόεδρος της INTERCARGO στις 31…
Παρουσία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Δένδια, του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας, του Δημάρχου Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης Γρηγόρη Κωνσταντέλλου,…
Οι εξαγωγές αργού πετρελαίου το 2024 οδηγήθηκαν σε μείωση, με το περασμένο έτος να συνιστά το πρώτο μετά και την πανδημία κατά το οποίο…
Ψηλά στην ατζέντα του Πεκίνου φαίνεται να βρίσκεται η οικονομική και εμπορική αναβίωση των περιοχών της δυτικής Κίνας, καθώς πρόσφατα η κινεζική κυβέρνηση προέβη…
Αύξηση 18,7% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου της χώρας τον Νοέμβριο του 2024, καθώς καταγράφηκε ποσοστιαία αύξηση των εισαγωγών και μείωση των εξαγωγών.…
Φιλόδοξους στόχους θέτει για το 2025 το κορυφαίο ναυπηγείο της Νότιας Κορέας HD KSOE. Πιο συγκεκριμένα, βάσει δημοσιεύματος του κρατικού πρακτορείου ειδήσεων Yonhap, η…
Σε χαμηλό τέμπο εκκινούν το 2025 οι ναύλοι των LNG carriers, παραμένοντας «πιστοί» στο status quo που έχει διαμορφωθεί από τους τελευταίους μήνες του…
Στους κορυφαίους ναυλωτές δεξαμενόπλοιων στη spot αγορά εστιάζει πρόσφατη ανάλυση της Poten & Partners. Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω ανάλυση δίνει έμφαση στη spot…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ