Ο πρόεδρος της αυστραλιανής ναυτιλιακής εταιρείας Blue Star Line, κ. Clive Palmer, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες για τη ναυπήγηση του Τιτανικού ΙΙ, οι οποίες είχαν διακοπεί λόγω ορισμένων οικονομικών εκκρεμμοτήτων.
Ο κ. Palmer επεσήμανε ότι ο εξωτερικός και ο εσωτερικός σχεδιασμός του Τιτανικού ΙΙ θα είναι πανομοιότυπος με τον πρώτο Τιτανικό, ωστόσο το νέο πλοίο θα διαθέτει σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και ναυσιπλοΐας, προσφέροντας ένα υψηλό επίπεδο πολυτέλειας και άνεσης στους επιβάτες του.
Ο Τιτανικός ΙΙ αναμένεται να έχει τις ίδιες διαστάσεις με τον πρώτο Τιτανικό. Θα διαθέτει 840 καμπίνες και εννέα καταστρώματα, καθώς και 18 μεγάλες σωστικές λέμβους χωρητικότητας έως και 250 ατόμων, έκαστη. Το πλοίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο προς λειτουργία εντός του 2022 και η ναυπήγησή του θα κοστίσει $500 εκατ.
Ο Τιτανικός ΙΙ μόλις ναυπηγηθεί θα πραγματοποιήσει το ίδιο ταξίδι με τον πρώτο Τιτανικό, από το Σαουθάμπτον προς την Νέα Υόρκη. Η συγκεκριμένη διαδρομή, η οποία ήταν και το παρθενικό ταξίδι του πρώτου Τιτανικού δεν ολοκληρώθηκε ποτέ από το συγκεκριμένο πλοίο καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες της 15ης Απριλίου 1912 έπειτα από σύγκρουσή του με παγόβουνο βυθίστηκε στον Βόρειο Ατλαντικό Ωκεανό.
Το ναυάγιο του Τιτανικού παραμένει έως σήμερα στον βυθό, κομμένο στα δύο. Μπορεί να έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από το μοιραίο εκείνο συμβάν το οποίο στοίχισε την ζωή σε 1.500 τουλάχιστον ανθρώπους, αλλά ακόμα και σήμερα η ιστορία του προκαλεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανά τον κόσμο, όταν μάλιστα με το πέρασμα των χρόνων βγαίνουν στην επιφάνεια διάφορες θεωρίες αναφορικά με τα υποτιθέμενα αίτια της τραγικής του κατάληξης.
Το σίγουρο είναι ότι τα μάτια όλων θα στραφούν στον Τιτανικό ΙΙ μόλις ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι και πολλοί θα είναι αυτοί που θα θελήσουν, εάν έχουν φυσικά και την ανάλογη οικονομική δυνατότητα, να προμηθευτούν το πολυπόθητο εισιτήριο για το ταξίδι εκείνο.
Η Blue Star Line έχει δημοσίευσει το παρακάτω βίντεο όπου παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του Τιτανικού ΙΙ αλλά και το πως θα είναι σχεδιασμένο το πλοίο εσωτερικά και εξωτερικά.
Φωτό: Blue Star Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Έτος σημαντικών απωλειών για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία, όσον αφορά το μερίδιο στην παγκόσμια αγορά, ήταν το 2024, καθώς οι παραγγελίες σε αυτά κατρακύλησαν σε…
Κατά κύριο λόγο προς την Κίνα χάραξαν ρότα τα Supramax bulk carriers τον περασμένο Δεκέμβριο, αναδεικνύοντας εκ νέου τον καθοριστικό ρόλο της δεύτερης ισχυρότερης…
Εν μέσω διεθνών ανησυχιών και διάχυτης αβεβαιότητας για την επικείμενη επιβολή εμπορικών δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ, η κυβέρνηση της Ταϊβάν φαίνεται να υιοθετεί…
Σε μια απόφαση που ανατρέπει τα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου αναμένεται να προβεί προσεχώς η κινεζική εταιρεία διαχείρισης λιμένων Shandong Port Group. Συγκεκριμένα,…
Πρόταση για την εξαγορά του 21% της ΟΛΘ Α.Ε. (2.116.800 μετοχές) υπέβαλε η ολλανδική εταιρεία LeonidsPort B.V. Η πρόταση της εταιρείας με επικεφαλής τη…
Το υψηλό orderbook και συνεπώς τα περιορισμένα slots στα διεθνή ναυπηγεία έχουν αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στη διατήρηση των αξιών των bulk carriers και των…
Είκοσι πέντε εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού πετρελαίου βρίσκονται «κολλημένα» σε κινεζικούς λιμένες, με την Τεχεράνη να φιλοδοξεί να προβεί σε πώλησή τους. Ειδικότερα, αμερικανικές κυρώσεις…
Ποδαρικό σταθερότητας σημειώθηκε στη ναυλαγορά των υγραεριοφόρων την πρώτη εβδομάδα του 2025. Πιο συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys για την εβδομάδα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ