
Σε γενική ανακατασκευή της δεξαμενής «Βιολάντω» στο Νεώριο Σύρου, αντί της απλής επισκευής όπως είχε αρχικά προγραμματισθεί αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα η Onex Shipyards του Πάνου Ξενοκώστα. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα διαρκέσει περίπου 3 μήνες με στόχο να καταστεί η «Βιολάντω» που είχε βυθισθεί και ανελκυσθεί πριν από περίπου τρεις μήνες, η πιο σύγχρονη και αξιόπιστη επιλογή για Panamax size στην περιοχή.
Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν εντός της ερχόμενης εβδομάδας, ενώ τα πρώτα πλοία στη δεξαμενή αναμένονται από τις 30 Ιανουαρίου του 2019.
Η διοίκηση της Onex επισημαίνει πως η απόφαση για αναβάθμιση της δεξαμενής ελήφθη παρότι δεν έχει εξασφαλισθεί η έγκριση του Πρωτοδικείου Σύρου για τη μεταβίβασή του ναυπηγείου στην ONEX (αναμένεται μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα).
Υπογραμμίζει επίσης πως η ελληνική γραφειοκρατία και οι καθυστερήσεις που υπάρχουν δεν πτοούν την Onex Shipyards, η οποία έχει δώσει ελπιδοφόρα δείγματα γραφής σε ένα κλάδο που πολλοί τον θεωρούσαν ξοφλημένο.
Όσον αφορά γιατί η εταιρεία δεν περιμένει την απόφαση του δικαστηρίου όπως θα έκανε κάθε άλλη, υπογραμμίζεται από την Onex Shipyards πως «το όραμα και η αγάπη του Πάνου Ξενοκώστα για αυτό που κάνει δεν μπορεί να υποκύπτουν και να περιορίζονται μέσα από κανενός είδους γραφειοκρατία».
«Με την κίνηση αυτή», τονίζεται, «περνάμε απλά την πόρτα της νέας εποχής του Νεωρίου και δημιουργούμε άλλες 200-240 θέσεις εργασίας. Είναι κίνηση που οι πελάτες μας απαιτούν, οι εργαζόμενοι μας ονειρεύονται ενώ ταυτόχρονα με τους συνεργάτες μας έχουμε σχεδιάσει εδώ και πολύ καιρό».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Την εξερεύνηση ενός πεδίου στη Μαύρη Θάλασσα, με στόχο την ανακάλυψη κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, δρομολογεί ο κολοσσός ενέργειας Shell. Ειδικότερα, όπως υπογραμμίζει…
Άνοδο 9,1% παρουσίασε η επιβατική κίνηση το α΄ τρίμηνο του 2025, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 στα 24 αεροδρόμια διαχείρισης της Υπηρεσίας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ