
Η κυβέρνηση της Ν. Κορέας σχεδιάζει να προχωρήσει στην κατασκευή μικρής και μεσαίας χωρητικότητας ναυπηγείων, τα οποία θα είναι εφοδιασμένα με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας.
Όπως δήλωσε ο υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Ενέργειας της Ν. Κορέας, κ. Sung Yun- Mo, η κυβέρνηση θα προχωρήσει αρχικά σε μία προκαταρκτική μελέτη σκοπιμότητας του Korean Smart Shipyard (K-Yard) project εντός του τρέχοντος έτους, αξίας $360,04 εκατ.
Η νοτιοκορεάτικη κυβέρνηση στοχεύει αρχικά στην ανάπτυξη ενός έξυπνου μοντέλου προσομοίωσης ναυπηγείων και έπειτα στη δημιουργία μίας πλατφόρμας παραγωγής, η οποία θα βασίζεται στην εικονική πραγματικότητα, με αποτέλεσμα να εδραιωθεί ένα τέλειο ναυπηγικό μοντέλο το οποίο θα προσαρμοστεί στη λειτουργία ναυπηγείων μικρής και μεσαίας χωρητικότητας, τα οποία έχουν ανάγκη από καινοτομία.
Μέσα από τις παραπάνω ενέργειες η κυβέρνηση της Ν. Κορέας σκοπεύει να ανακτήσει το χαμένο της μερίδιο από την Κίνα στον τομέα της ναυπήγησης bulk carriers και δεξαμενοπλοίων μεσαίας χωρητικότητας.
Να σημειωθεί ότι η ναυπηγική βιομηχανία της Ν. Κορέας αντιπροσωπεύει το 43% της παγκόσμιας. Εφόσον οι δοκιμαστικές μελέτες για το έργο K-Yard προχωρήσουν ομαλά και υιοθετηθεί η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης από ορισμένα ναυπηγεία της Ν. Κορέας, τότε εκτιμάται ότι θα αυξηθεί η παραγωγικότητα της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας κατά 20% και θα μειωθεί το κόστος παραγωγής στα ναυπηγεία κατά 10%.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ