
Σημαντική μείωση καταγράφηκε στον αριθμό των απασχολούμενων ναυτικών φιλιππινέζικης καταγωγής το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Philippine Overseas Employment Agency. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους εκτιμάται ότι 387.072 Φιλιππινέζοι ναυτικοί απασχολήθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο, όταν ο αριθμός αυτός ανερχόταν το 2016 σε 442.820.
Η παραπάνω μείωση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία της United Filipino Seafarers (UFS), κρούωντας τον κώδωνα του κινδύνου για την χώρα καθώς η μείωση στον αριθμό των Φιλιππινέζων ναυτικών αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος της UFS, κ. Nelson Ramirez, η μείωση των ναυτικών Φιλιππινέζικης καταγωγής αντανακλάται στη γενικότερη οικονομική αστάθεια η οποία επηρεάζει με τη σειρά της τη ναυτιλία, αλλά και στην εξάπλωση των πρακτικών διαφθοράς που παρατηρούνται στη Μανίλα, φέρνοντας ο ίδιος ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση του «ambulance chasing».
To «ambulance chasing» είναι μία περίπτωση απάτης κατά την οποία ένας καταγγέλλων (π.χ. εργαζόμενος) ζητάει αποζημίωση από τους εργοδότες με βάση πλασματικές αξιώσεις τραυματισμού. Το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες αλλοδαπής καταγωγής στο να συνεχίζουν να προσλαμβάνουν Φιλιππινέζους ναυτικούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο Καναδάς θα επιβάλει από αύριο νέους, ανταποδοτικούς δασμούς σε ορισμένα αμερικανικά προϊόντα, ως απάντηση στους «αδικαιολόγητους και παράλογους» δασμούς που επέβαλε ο Αμερικανός…
Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός…
Την τελετή ονοματοδοσίας και παραλαβής δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων γιόρτασε πρόσφατα η Golden Energy Management, με επικεφαλής τον Βίκτωρα Ρέστη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανάρτηση στα…
Η προηγμένη τεχνολογία πλωτών μονάδων μετατροπής αμμωνίας σε υδρογόνο («ammonia-to-hydrogen cracker») της Höegh Evi βρίσκεται στο επίκεντρο νέας στρατηγικής συνεργασίας με τη North Ammonia.…
H Hanseatic Global Terminals (HGT), o βραχίονας τερματικών της γερμανικής Hapag-Lloyd, απέκτησε το 60% των μετοχών της CNMP LH από τον όμιλο Seafrigo. Η…
Μία από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία είναι το μη ανταγωνιστικό κόστος. Στο πλαίσιο αυτό, ο Executive Chairman…
Οι στρατηγικές συνεργασίες αναμένεται να διαδραματίσουν πρωταγωνιστικό ρόλο για το μέλλον της ναυτιλίας εν μέσω συνεχώς μεταβαλλόμενων απαιτήσεων για τα καύσιμα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Το μέλλον της ναυτιλίας διαμορφώνεται μέσα από την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης, με την Kongsberg Maritime να αναλαμβάνει την πρωτοποριακή μετατροπή του «MF Hamlet» σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ