Η κρατική σαουδαραβική εταιρεία Bahri (National Shipping Company of Saudi Arabia) κατέγραψε κέρδη ύψους $49,4 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2018, αύξηση κατά 20,4%, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2017.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Bahri τα καθαρά της κέρδη οφείλονται στην βελτιωμένη απόδοση της εταιρείας, καθώς και στην επέκταση του στόλου της.
Αναφορικά με το πρώτο εξάμηνο του 2018, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $82,2 εκατ., κατακόρυφη πτώση κατά 42% σε σχέση με τα κέρδη του πρώτου εξάμηνου του 2017.
Η συγκεκριμένη μείωση, όπως αναφέρθηκε στο δελτίο Τύπου της εταιρείας, οφειλόταν στους μειωμένους ναύλους στην spot αγορά, ιδιαίτερα στις μεταφορές του πετρελαίου, καθώς και στα αυξημένα κόστη ανεφοδιασμού των πλοίων με καύσιμα.
Την ίδια ώρα η Bahri ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει προσωρινά τις μεταφορές πετρελαίου μέσω του Στενού Bab el-Mandeb, μετά την επίθεση που δέχτηκαν δύο πλοία της στις ακτές της Υεμένης από αντάρτες Houthi. Η παύση των συγκεκριμένων θαλάσσιων μεταφορών εκτιμάται ότι θα επηρεάσει σημαντικά την εξαγωγική δραστηριότητα πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας προς την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία η αναστολή θα διαρκέσει μέχρι να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα προς την ενίσχυση της ασφάλειας του στόλου και των ναυτικών της.
Ωστόσο, σύμφωνα με νεότερες πηγές έχουν αποκατασταθεί οι μεταφορές πετρελαίου από τη σαουδαραβική εταιρεία μέσω του Στενού Bab el-Mandeb.
Φωτό: bahri.sa
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Νωχελική φέρεται να παραμένει η ζήτηση για LNG carriers, τόσο ανατολικά όσο και δυτικά του Σουέζ, με τους ναύλους να βρίσκονται σε αρκετά χαμηλότερα…
Έντονο παραμένει το επενδυτικό ενδιαφέρον για τη ναυπήγηση πλοίων, με τα νοτιοκορεατικά ειδησεογραφικά μέσα στις 2 Οκτωβρίου να ανακοινώνουν πως τα εγχώρια ναυπηγεία εξασφάλισαν…
Απότομα ανοδική μπορεί να χαρακτηριστεί η πορεία των ναύλων των LPG carriers μεγαλύτερου μεγέθους, και δη των VLGCs. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής…
Στη MEPC 82, που έλαβε χώρα μεταξύ 30 Σεπτεμβρίου και 4 Οκτωβρίου, ο ΙΜΟ ενέκρινε ψήφισμα για τον ορισμό των νησιών Nusa Penida και…
To LNG αποτέλεσε το κορυφαία προτιμητέο ναυτιλιακό καύσιμο για τα πλοία που παραγγέλθηκαν τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με δεδομένα του Alternative Fuels Insights platform…
Την ανιούσα έχει πάρει η ζήτηση για επιβατικές μεταφορές το 2024 σε παγκόσμια κλίμακα, με τον Αύγουστο να μην συνιστά εξαίρεση, οπότε και σε…
Στην πυρηνική ενέργεια θα συνεχίζει να βασίζεται σημαντικά η Ρωσία όσον αφορά την ενεργειακή επάρκειά της, καθώς η Μόσχα σχεδιάζει αύξηση της ηλεκτροπαραγωγικής ικανότητάς…
Η επίσκεψη της Υφυπουργού Ναυτιλίας της Κύπρου, Μαρίνας Χατζημανώλη, στα γραφεία της HELMEPA, στις 19 Σεπτεμβρίου 2024, αναδεικνύει και ενισχύει περαιτέρω τη μακρόχρονη συνεργασία…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ