![ελληνικη ναυτιλία](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/03/202303091033003483.jpg)
Αποζημιώσεις ύψους $530.000 για κάθε μία οικογένεια θύματος επέβαλε το δικαστήριο της Σεούλ αναφορικά με το τραγικό ναυάγιο του πλοίου Sewol, η βύθιση του οποίου κόστισε την ζωή σε 304 άτομα.
Το «Sewol» στις 16 Απριλίου 2014, μεταφέροντας 476 επιβάτες, η πλειονότητα των οποίων ήταν μαθητές Γυμνασίου οι οποίοι πήγαιναν σχολική εκδρομή, βυθίστηκε στα νοτιοδυτικά των ακτών της Ν. Κορέας. Οι λόγοι που οδήγησαν στη βύθιση του πλοίου ήταν οι λάθος χειρισμοί και οι πλημμελείς ενέργειες από μέρους του πληρώματος του πλοίου, καθώς και της διαχειρίστριας εταιρείας του.
Τραγικός επίλογος ήταν ο χαμός 304 ατόμων ο οποίος οδήγησε σε μία μακροχρόνια δικαστική διαμάχη ανάμεσα στις οικογένειες των θυμάτων, τη διαχειρίστρια εταιρεία καθώς και το πλήρωμα του πλοίου.
Ο καπετάνιος του πλοίου, Lee Jun-Seok, καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη το 2015 μετά από τη δίωξη που ασκήθηκε σε βάρος του για «ανθρωποκτονία κατά συρροή εξ’ αμελείας». Επίσης 14 μέλη του κατώτερου πληρώματος του μοιραίου πλοίου καταδικάστηκαν με ποινή φυλάκισης δύο έως δώδεκα ετών.
Διώξεις ασκήθηκαν επίσης σε υψηλόβαθμα στελέχη της διαχειρίστριας εταιρείας του «Sewol», καθώς από επιθεωρήσεις που έγιναν στο πλοίο διαπιστώθηκε ότι ήταν υπερφορτωμένο σε διπλάσιο βαθμό από το επιτρεπόμενο όριο, καθώς μετέφερε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων και μηχανολογικού εξοπλισμού, επηρεάζοντας την ευστάθειά του.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Yonhap
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Προβληματισμός επικρατεί στην επιχειρηματική κοινότητα του Πειραιά για τις δυνητικές επιπτώσεις των δασμών. Ειδικότερα, το ΕΒΕΠ σε σχετική ανακοίνωση υπογραμμίζει μεταξύ άλλων: «Ο προβληματισμός…
GTT, COSCO Shipping LNG Investment (Shanghai) Co., Ltd. (CSLNG) και COSCO Shipping Heavy Industry Co., Ltd. (CHI) υπέγραψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας. Πρόκειται για την…
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ πέρασε χθες Κυριακή σε νέο επίπεδο τον εμπορικό πόλεμο που άρχισε ήδη αφότου ανέλαβε, υποσχόμενος να προχωρήσει από σήμερα…
Περισσότερες επιθεωρήσεις πλοίων αναμένεται να πραγματοποιεί εφεξής η Δανία, τουλάχιστον όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια που διέρχονται από την περιοχή Skagen Roads των Danish Straits.…
Στη γενέτειρά του επέστρεψε το πρώτο LCO₂ carrier της Northern Lights. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανάρτηση της εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την Παρασκευή…
Σε ενισχυμένη παρουσία της στη Μεσόγειο στοχεύει η εταιρεία-κολοσσός των τακτικών γραμμών CMA CGM, καθώς πρόσφατα υπέγραψε νέα σύμβαση παραχώρησης με λιμένα της Συρίας.…
Το βλέμμα της στο υδρογόνο συνεχίζει να εστιάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, η ΕΕ θα εγκαινιάσει μια πλατφόρμα κοινών…
Μπορεί οι μαχητές Χούθι της Υεμένης να ανακοίνωσαν πρόσφατα τον περιορισμό των επιθέσεων κατά εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα, μετά τη συμφωνία κατάπαυσης του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ