Το SeaStock Management Solution θα επιτρέψει στην Jotun να αναλάβει αποτελεσματικά την πλήρη διαχείριση της διαδικασίας συντήρησης των πελατών της. Περιλαμβάνει εξέταση της κατάστασης των πλοίων, ολοκληρωμένες παραγγελίες και logistics, απευθείας επικοινωνία με τα πλοία και τεχνικές αναθεωρήσεις, βελτιστοποίηση προϊόντων σύμφωνα με συγκεκριμένες απαιτήσεις, καθώς και εκπαίδευση του πληρώματος. Πρόκειται για το πρώτο προϊόν τέτοιου είδους στην αγορά.
Σχολιάζοντας την έναρξη της εν λόγω υπηρεσίας, η κ. Habibe Escobar Meléndez, MSc DryDock & SeaStock Concept Manager στην Jotun, αναφέρει: «Η συντήρηση των πλοίων είναι ένας βασικός αλλά και εξειδικευμένος τομέας, που απαιτεί χρόνο, κατανόηση και δέσμευση. Συχνά διεξάγεται υπό δύσκολες συνθήκες, από πλήρωμα το οποίο μπορεί να στερείται επαρκούς εκπαίδευσης, ενώ υφίσταται ο κίνδυνος κακής εφαρμογής, ο οποίος μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρη διάβρωση και υπερβολική κατανάλωση βαφής. Υπάρχει βεβαίως και η δέσμευση από πλευράς διοίκησης, για την πραγματοποίηση των παραγγελιών, την παρακολούθηση και τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας, με στόχο την επίτευξη βέλτιστης αποδοτικότητας, κόστους και αποτελεσμάτων. Με το SeaStock Management Solution, η Jotun αναλαμβάνει αποτελεσματικά όλη αυτή την ευθύνη και εξειδικεύει τη διαδικασία προκειμένου να επιτύχει τα βέλτιστα αποτελέσματα».
Η επαναστατική αυτή λύση είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες των πελατών. Για ένα καθορισμένο ποσό, η Jotun αναλαμβάνει τον πλήρη έλεγχο του «paint locker» μιας εταιρείας και εξασφαλίζει τον συνδυασμό των καλύτερων προϊόντων, ενώ παράλληλα εκπαιδεύει τα σχετικά μέλη του πληρώματος, για να επιφέρει το καλύτερο ποιοτικό φινίρισμα, να παρατείνει τα διαστήματα συντήρησης και να επιτύχει σημαντική εξοικονόμηση κόστους. Επιπλέον, η Jotun, η οποία παρέχει επιστρώσεις για το 25% περίπου του παγκόσμιου στόλου, αναθέτει σε μια επαγγελματική εσωτερική ομάδα τη διαχείριση κάθε πελάτη και την παρακολούθηση της κατάστασης και της ποιότητας των επιστρώσεων.
Φωτό: Jotun
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
«Η Ελλάδα και η Τουρκία, δεν είμαστε μόνο γείτονες. Είμαστε εταίροι, ιδιαίτερα στον ναυτιλιακό τομέα» δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης…
H αλλαγή σελίδας της INTERTANKO επιβεβαιώθηκε στις 20 Νοεμβρίου, όταν το Council επιβεβαίωσε ότι ο Rolf Westfal-Larsen θα διαδεχτεί τον Paolo d’Amico στη θέση…
Για πρώτη φορά, περισσότερα από 80 αντικείμενα του Ναυαγίου των Αντικυθήρων εκτίθενται στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη, στην πληρέστερη μέχρι σήμερα περιοδική έκθεση που παρουσιάζει…
Κανένα σημάδι ανάκαμψης δεν παρουσιάζει η ναυλαγορά των LNG carriers για ακόμα μία εβδομάδα, με τους ναύλους να σημειώνουν περαιτέρω πτώση την εβδομάδα με…
Το νεότευκτο φορτηγό «Orpheus» καθελκύστηκε στις 14 Απριλίου 1956 στα γερμανικά ναυπηγεία Howaldtswerke του Κιέλου, για λογαριασμό εταιρείας συμφερόντων του γραφείου Lyras Brothers Ltd…
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ