
Η Star Bulk Carriers ανακοίνωσε την ένταξη 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στον στόλο της. Η πώληση των πλοίων θα πραγματοποιηθεί από εταιρείες οι οποίες είναι συνδεδεμένες με τις εταιρείες Augustea Atlantica SpA και York Capital Management, μέσα από την έκδοση 10,5 εκατ. κοινών μετοχών της Star Bulk Carriers.
Τα 16 πλοία αφορούν 5 πλοία κατηγορίας Newcastlemaxe/ Capesize, 2 Mini Capesizes, οκτώ κατηγορίας Post Panamax/ Kamsarmax και ένα Ultramax. Η μέση ηλικία των νέων πλοίων της Star Bulk Carriers ανέρχεται σε περίπου 4,5 έτη, ενώ η πλειονότητα των πλοίων αυτών έχει κατασκευαστεί σε ιαπωνικά και σε νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία.
Ο κ. Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόκτηση ενός στόλου σύγχρονων πλοίων, υψηλής ποιότητας, τα οποία θα ενισχύσουν περαιτέρω την θέση της εταιρείας στην αγορά του dry, προσφέροντάς της συνέργειες και οικονομίες κλίμακας.
Μετά την προσθήκη των νέων πλοίων, η Star Bulk Carriers θα διαχειρίζεται πλέον έναν στόλο από 90 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 10,2 εκατ. τόνων.
Φωτό: starbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την πώληση με σκοπό την ανακύκλωση του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίoυ «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» γνωστοποίησε η Attica Group. To «ΚΡΗΤΗ ΙΙ», πλοιοκτησίας θυγατρικής της εταιρείας,…
Η ευρωπαϊκή εφοπλιστική κοινότητα γυρνάει σελίδα, καθώς η European Community Shipowners’ Association (ECSA) μετονομάζεται σε ECSA European Shipowners. Η συγκεκριμένη απόφαση έλαβε χώρα με…
Η εμπιστοσύνη των CEOs στην ανάπτυξη κερδίζει έδαφος παγκοσμίως, παρά το ασταθές γεωπολιτικό και οικονομικό τοπίο. Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της τακτικής έρευνας…
Το 8ο Posidonia Sea Tourism Forum (PSTF 2025) ετοιμάζεται να υποδεχθεί τα κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας στο Ηράκλειο της Κρήτης, στις 6-7…
Η τεχνολογία των λιμένων της Ινδίας εισέρχεται σε νέα εποχή βιωσιμότητας, με τον Οργανισμό Λιμένος V. O. Chidambaranar να ηγείται μιας σημαντικής πρωτοβουλίας προς…
Στις κορυφαίες διαχειρίστριες εταιρείες του Αραβικού Κόλπου εστιάζει σε πρόσφατη ανάλυσή της η Veson Nautical. Ειδικότερα, η ανάλυση αφορά τις χώρες του Αραβικού Κόλπου…
Παρότι το status quo στη διεθνή ναυπηγική σκακιέρα έχει μεταβληθεί άρδην τα τελευταία έτη, η Νότια Κορέα αναμένεται να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα…
Η αμμωνία, αν και αποτελεί ένα υποσχόμενο ναυτιλιακό καύσιμο μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, είναι εξαιρετικά τοξική. Ακόμα και σε χαμηλές συγκεντρώσεις, μπορεί να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ