Η κινεζική αγορά κρουαζιέρας φαίνεται πως βιώνει μια περίοδο κρίσης, καθώς μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας έχουν αποφασίσει να «αποσύρουν», τουλάχιστον σε προσωρινό επίπεδο, τα πλοία και τις δραστηριότητές τους από το Πεκίνο.
Πρόσφατα η Royal Caribbean Cruises ανακοίνωσε ότι μέχρι τα τέλη του 2018 θα έχει διακόψει τη λειτουργία της κοινοπραξίας «SkySea Cruise Line» την οποία έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με το κινεζικό ταξιδιωτικό γραφείο Ctrip, ενώ θα προβεί επίσης στην πώληση του μοναδικού κρουαζιερόπλοιου που βρίσκεται υπό τον έλεγχο της συγκεκριμένης κοινοπραξίας. Το πλοίο της κοινοπραξίας, το «Golden Era», πραγματοποιεί κρουαζιέρες σε πόλεις της Κίνας, στις Φιλιππίνες, στην Ιαπωνία και στο Βιετνάμ. Από το 2019 το πλοίο θα εκτελεί πλόες στο Ηνωμένο Βασίλειο υπό τον έλεγχο άλλης εταιρείας κρουαζιέρας.
Επίσης, η TUI Cruises, η οποία αποτελεί κοινοπραξία της Royal Caribbean και της TUI Group, αποφάσισε πρόσφατα να μετακινήσει δύο πλοία της, τα Mein Schiff 1 (πρώην Celebrity Galaxy) και Mein Schiff 2 (πρώην Celebrity Mercury) από την Κίνα με το δεύτερο να εκτελεί κρουαζιέρες πλέον στη Γερμανία.
Αλλά και η Norwegian Cruises επέλεξε να γυρίσει την πλάτη στην Κίνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση που πραγματοποίησε τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία, το νέο της κρουαζιερόπλοιο «Norwegian Encore» δεν προορίζεται τελικά για την κινεζική αγορά κρουαζιέρας, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο, αλλά για το Μαϊάμι.
Η Royal Caribbean έχει ανακοινώσει επιπρόσθετα ότι θα απομακρύνει από την Κίνα το «Ovation of the Seas» το οποίο από το 2019 και μετά θα εκτελεί πλόες στην Αλάσκα, ενώ η Princess Cruises θα αποσύρει από την κινεζική αγορά το κρουαζιερόπλοιο «Majestic Princess», το οποίο θα εκτελεί πλόες στην Αυστραλία.
Ωστόσο το υπό ναυπήγηση πλοίο της Royal Caribbean, «Spectrum of the Seas», θα ενταχθεί στην κινεζική αγορά το 2019, καθώς η Κίνα εκτιμάται ότι θα αποτελέσει μελλοντικά τη μεγαλύτερη αγορά κρουαζιέρας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την τελευταία δεκαετία, o δορυφόρος Copernicus Sentinel-1 παρέχει πληθώρα δεδομένων ραντάρ για ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών και δραστηριοτήτων σε εκατομμύρια χρήστες ανά την υφήλιο.…
Συνέντευξη του κ. Χρήστου Σταϊκούρα, υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Ένα χαμηλότερο, από τα αρχικά πλάνα, ποσοστό πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2025 είναι πιθανό να καταστήσει πολύ πιο δύσκολη την επίτευξη των στόχων της…
Την κατασκευή τριών νέων αιολικών πάρκων, συνολικής ισχύος περίπου 100MW, ανακοίνωσε η ΔΕΗ Ανανεώσιμες στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της δυναμικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου ΑΠE…
Ανοδική πορεία χαράσσει ο ελληνικός εμπορικός στόλος, καθώς τον Σεπτέμβριο η δύναμή του αυξήθηκε κατά 0,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ. Υπενθυμίζεται,…
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ