
O John Michael Radziwill, εγγονός του μεγάλου ναυτέλληνα Ι.Μ. Καρρά, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GoodBulk, ενισχύει την παρουσία του στη ναυτιλιακή αγορά.
Η GoodBulk, με έδρα στο Μονακό, ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2016 και αποτελεί μια νέα ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο μόνο από μεταχειρισμένα bulk carriers, χωρητικότητας 50.000 έως 210.000 DWT, τα οποία να πληρούν τα πρότυπα υψηλών προδιαγραφών. Επιπλέον η Goodbulk στοχεύει σε προσέλκυση επενδυτών και funds που έχουν εμπειρία στην αγορά των dry bulk carriers.
Τον περασμένο Οκτώβριο, όπως αναφέρεται και σε παλαιότερο δημοσίευμα των Ναυτικών Χρονικών, η εταιρεία είχε υπογράψει συμφωνία με την επενδυτική εταιρεία CarVal Investors για την απόκτηση έως και 13 πλοίων κατηγορίας Capesize, από εταιρείες- πελάτες της δεύτερης που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα.
Στο πλαίσιο αυτό η GoodBulk ανακοίνωσε ότι παρέλαβε πρόσφατα δύο νέα bulk carriers. Πρόκειται για το «Aquaproud», ναυπηγημένο το 2009 και το «Aquatonka», ναυπηγημένο το 2012. Τα δύο πλοία εντάσσονται στην κατηγορία των Capesizes με χωρητικότητα 178.057 DWT και 179.004 DWT, αντίστοιχα.
Ο στόλος της GoodBulk ανέρχεται πλέον σε 17 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, εκ των οποίων τα 14 κατηγορίας Capesize, το 1 κατηγορίας Panamax vessel και τα 2 κατηγορίας Supramax, ενώ η εταιρεία αναμένει εντός του πρώτου τριμήνου του 2018 την παράδοση επιπλέον 7 πλοίων κατηγορίας Capesize.
Ο κ. Radziwill απέσπασε το βραβείο Lloyd’s List’s Newsmaker of the Year κατά την ελληνική απονομή των βραβείων Lloyd’s στην Αθήνα, τον περασμένο Noέμβριο.
Φωτό: goodbulk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η ενοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού πετρελαίου και φυσικού αερίου αποτελεί το νέο status quo της αγοράς ενέργειας, αρκετές εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους,…
Στην περαιτέρω διείσδυσή του στην ιαπωνική αγορά ενέργειας φαίνεται να στοχεύει ο ενεργειακός κολοσσός ADNOC, καθώς πρόσφατα προέβη στην υπογραφή νέας σημαντικής συμφωνίας. Συγκεκριμένα,…
Η τεχνολογία eSAIL της bound4blue αποτελεί μια καινοτόμο λύση πρόωσης με την αξιοποίηση της αιολικής ενέργειας. Τα eSAILs συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση της κατανάλωσης…
Την εξάπλωσή της στη βιομηχανία αερομεταφορών συνεχίζει η Qatar Airways, καθώς η Αυστραλία ενέκρινε την απόκτηση μετοχικού μεριδίου 25% στη Virgin Australia από την…
Αύξηση καταγράφουν οι εξαγωγές άνθρακα της Μογγολίας προς την Κίνα, αναδιαμορφώνοντας τον χάρτη των διά θαλάσσης ροών άνθρακα. Οι συγκεκριμένοι όγκοι διαμορφώθηκαν σε 82,9…
Η πυρηνική τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο, καθώς μπορεί να προσφέρει μια ασφαλή, αξιόπιστη και μηδενικών εκπομπών λύση για τη θαλάσσια μεταφορά. Σύμφωνα με νέα…
Στη σκιά των απειλών του Ντόναλντ Τραμπ περί επιβολής δασμών στις εισαγωγές καναδικού αργού, πλήθος Καναδών πολιτικών απαιτούν την κατασκευή νέων αγωγών πετρελαίου, που…
Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα «σκαρφάλωσε» το χρέος της παγκόσμιας οικονομίας το 2024, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου (IIF). Συγκεκριμένα, το παγκόσμιο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ