![](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2024/08/202408011047145196-900x506.jpg)
H Shanghai International Port Group (SIPG) ανακοίνωσε την υλοποιήση ενός νέου στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη δυνατή χρήση του διαδικτύου και των τεχνολογιών αυτοματισμού, προκειμένου να εδραιώσει τη πρωτοκαθεδρία της στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, ως ο μεγαλύτερος εμπορικός λιμένας στον κόσμο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της SIPG, στόχος είναι η δημιουργία «έξυπνων, πράσινων, υψηλής τεχνολογίας και βιώσιμων τερματικών σταθμών διαχείρισης φορτίων», μέχρι το 2020.
Σημειώνεται πως η SIPG έχει ήδη δημιουργήσει 7 θέσεις ελλιμενισμού (berths) στο λιμάνι Yangshan, συνολικού κόστους $15,1 δις. Η συγκεκριμένη επένδυση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού των λιμενικών υποδομών της SIPG, προκειμένου να ανταποκρίνονται στη νέα, ψηφιακή εποχή.
Η συγκεκριμένη προβλήτα, μήκους 2.350 μέτρων, διαθέτει 130 αυτόνομα οχήματα για την ενδολιμενική μεταφορά των εμπορευμάτων, ενώ οι νέες τεχνολογίες θα της προσφέρουν τη δυνατότητα ανάλυσης των big data, διευκολύνοντας τη χρήση του διαδικτύου και του internet of things, μειώνοντας τo περιβαλλοντικό αντίκτυπο της λιμενικής δραστηριότητας.
Σημειώνεται πως η Σαγκάη αποτελεί το μεγαλύτερο λιμάνι διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, με τη συνολική διακίνηση για το 2016 να αγγίζει τα 37,1 εκ. TEUs.
Φωτο: Shanghai International Port Group
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις ακτές της Κολομβίας στρέφει πλέον το βλέμμα της η Petrobras, καθώς πρόσφατα προχώρησε σε μια σημαντική ανακάλυψη. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Petrobras,…
To LNG θα εξακολουθήσει να αποτελεί μια εφαρμόσιμη και βιώσιμη επιλογή ναυτιλιακού καυσίμου έως το 2035, εν μέσω του ETS και του FuelEU Maritime,…
Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, στις αρχές του 2022, σηματοδότησε την έναρξη ενός κύκλου κυρώσεων από τις δυτικές χώρες κατά της Μόσχας. Στο…
Ένα ακόμα βήμα προς την κανονικότητα πραγματοποιεί η Διώρυγα του Παναμά, με την αρμόδια αρχή να ανακοινώνει την 5η Αυγούστου νέο όριο βυθίσματος για…
Σε συνέχεια του προγράμματος ανανέωσης του στόλου, που ξεκίνησε το 2021, η A.P. Moller-Maersk (Maersk) βρίσκεται στη διαδικασία υπογραφής συμφωνιών για τη ναυπήγηση νεότευκτων…
H Saudi Aramco επιβεβαίωσε ότι θα καταβάλει φέτος μερίσματα ύψους $124 δισ., λαμβάνοντας υπόψη ότι η αγορά υποτίμησε τη ζήτηση για πετρέλαιο. «Συνεχίζουμε να…
Το μεγάλο sell-off της Δευτέρας 5 Αυγούστου ήρθε να ταρακουνήσει τις διεθνείς αγορές εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας και γεωπολιτικών αναταραχών. Ανεπηρέαστες δεν θα μπορούσαν…
Η ελληνική ακτοπλοΐα έχει μετατραπεί πλέον σε μία ολιγοπωλιακή αγορά, η οποία ουσιαστικά ελέγχεται κυρίως από δύο μόνο εταιρείες: τον όμιλο Attica και τον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ