Ο δανέζικος κολοσσός Α.Ρ. Møller-Mærsk ανακοίνωσε πως από σήμερα Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017 ξεκινά «το κοινό ταξίδι» με την Hamburg Süd, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των δύο brands σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla, Πρόεδρος του A.P. Møller Foundation, «καλωσόρισε» τους νέους συναδέλφους της Hamburg Süd στους κόλπους του δανέζικου κολοσσού, σημειώνοντας ότι «μας κάνει υπερήφανους» αυτή η εξέλιξη με δεδομένη τη μεγάλη ιστορία της γερμανικής ναυτιλιακής.
Από την πλευρά του ο Søren Skou, Διευθύνων Σύμβουλος της Α.Ρ. Møller-Mærsk δήλωσε ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς «έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική μας να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρεία logistics και μεταφορών με βιώσιμη ανάπτυξη».
Την πρόθεσή της να αποκτήσει την Hamburg Süd η Mærsk Line την είχε δημοσιοποιήσει την 1η Δεκεμβρίου 2016. Από τότε ξεκίνησε μία μακρά διαδικασία λήψης εγκρίσεων από τις Αρχές Ανταγωνισμού σε 23 χώρες. Στις 28 Νοεμβρίου δόθηκε και το τελευταίο «πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Νότιας Κορέας.
Με βάση τις εκτιμήσεις της Mærsk από την εξαγορά της Hamburg Süd αναμένεται να προκύψουν ετήσιες συνέργειες της τάξης των 350-400 εκατ. δολαρίων, αρχής γενομένης από το 2019.
Πλέον ο κοινός στόλος Mærsk και Hamburg Süd θα αποτελείται από συνολικά 773 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία, με μεταφορική ικανότητα 4,15 εκατομμυρίων TEUs και με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την Alphaliner, να φτάνει στο 19,3%.
Η τιμή απόκτησης της Hamburg Süd άγγιξε τα € 3,7 δις.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Σε μια σημαντική συμφωνία για την καθετοποίηση των δραστηριοτήτων της προχώρησε πρόσφατα η βραζιλιάνικη πολυεθνική εταιρεία μετάλλων και εξορύξεων Vale. Σύμφωνα με ανακοίνωση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ