![ελληνικη ναυτιλία](https://www.naftikachronika.gr/wp-content/uploads/2023/03/202303091033003483.jpg)
Ο δανέζικος κολοσσός Α.Ρ. Møller-Mærsk ανακοίνωσε πως από σήμερα Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2017 ξεκινά «το κοινό ταξίδι» με την Hamburg Süd, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των δύο brands σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Ane Mærsk Mc-Kinney Uggla, Πρόεδρος του A.P. Møller Foundation, «καλωσόρισε» τους νέους συναδέλφους της Hamburg Süd στους κόλπους του δανέζικου κολοσσού, σημειώνοντας ότι «μας κάνει υπερήφανους» αυτή η εξέλιξη με δεδομένη τη μεγάλη ιστορία της γερμανικής ναυτιλιακής.
Από την πλευρά του ο Søren Skou, Διευθύνων Σύμβουλος της Α.Ρ. Møller-Mærsk δήλωσε ότι με την ολοκλήρωση της εξαγοράς «έχουμε φτάσει σε ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική μας να γίνουμε μια ολοκληρωμένη εταιρεία logistics και μεταφορών με βιώσιμη ανάπτυξη».
Την πρόθεσή της να αποκτήσει την Hamburg Süd η Mærsk Line την είχε δημοσιοποιήσει την 1η Δεκεμβρίου 2016. Από τότε ξεκίνησε μία μακρά διαδικασία λήψης εγκρίσεων από τις Αρχές Ανταγωνισμού σε 23 χώρες. Στις 28 Νοεμβρίου δόθηκε και το τελευταίο «πράσινο φως» από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Νότιας Κορέας.
Με βάση τις εκτιμήσεις της Mærsk από την εξαγορά της Hamburg Süd αναμένεται να προκύψουν ετήσιες συνέργειες της τάξης των 350-400 εκατ. δολαρίων, αρχής γενομένης από το 2019.
Πλέον ο κοινός στόλος Mærsk και Hamburg Süd θα αποτελείται από συνολικά 773 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία, με μεταφορική ικανότητα 4,15 εκατομμυρίων TEUs και με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με την Alphaliner, να φτάνει στο 19,3%.
Η τιμή απόκτησης της Hamburg Süd άγγιξε τα € 3,7 δις.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία εστιάστηκε πάνελ ομιλητών στο πλαίσιο του 15ου Ετήσιου Capital Link Forum στην Αθήνα, το οποίο πραγματοποιήθηκε την…
Οι πρόεδροι των μεγαλύτερων οργανισμών της ναυτιλιακής βιομηχανίας παγκοσμίως συγκεντρώθηκαν στις 6 Φεβρουαρίου στην Αθήνα για να συζητήσουν θέματα όπως η μείωση των αερίων…
Ιδιαίτερα αισιόδοξη αναφορικά με τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς των υγραεριοφόρων παραμένει η Capital Clean Energy Carriers, με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη. Ειδικότερα,…
Σε νέο γύρο μεταβλητότητας έχει εισέλθει η ναυλαγορά των υγραεριοφόρων, με τις τελευταίες τάσεις να επηρεάζουν και τα μικρότερα μεγέθη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Η εκλογή του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσεχή τριετία έλαβε χώρα κατά τις αρχαιρεσίες της Πέμπτης 6 Φεβρουαρίου 2025.…
Η ραγδαία ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων και των κυβερνήσεων έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για ισχυρή κυβερνοασφάλεια. Οι κυβερνοεπιθέσεις δεν είναι πλέον απλώς μια…
Αναδιατάξεις στους κινεζικούς λιμένες έχουν επιφέρει οι εμπορικές «αψιμαχίες» με επίκεντρο τις ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, Ιρανοί πωλητές επιχειρούν να προσαρμοστούν στις αμερικανικές κυρώσεις, μεταφέροντας τις…
Σε πτωτική πορεία βρίσκονται οι αποστολές αμερικανικού άνθρακα προς την Ευρώπη, καθώς η καθίζηση του 2024 εκτιμάται ότι θα επιμείνει και το νέο έτος.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ