
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Safe Bulkers, που αποτελεί έναν διεθνή πάροχο υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς ξηρού φορτίου, ανακοίνωσε την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου πως ήρθε σε συμφωνία με την Erma First, μία εταιρεία με έδρα την Ελλάδα, για να εγκαταστήσει σε όλα τα πλοία της εταιρείας Συστήματα Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος (BWTS).
Η Erma First την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017 έγινε ο πρώτος κατασκευαστής και προμηθευτής παγκοσμίως, Συστήματος Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος (BWTS) ηλεκτρόλυσης πλήρους ροής, ο οποίος έλαβε την Έγκριση Τύπου από την Αμερικάνικη Ακτοφυλακή (USCG). Η Safe Bulkers συνεργάστηκε εντατικά με την Erma First κατά την διάρκεια των προηγούμενων μηνών με στόχο την βελτιστοποίηση και προσαρμογή του Συστήματος στα πλοία της εταιρείας.
Η πρώτη εγκατάσταση του Erma First BWTS αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018 κατά την διάρκεια του επόμενου προγραμματισμένου δεξαμενισμού (Dry Docking). Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας η εγκατάσταση του Erma First BWTS σε όλα τα πλοία εκτιμάται πως θα ολοκληρωθεί εντός μίας πενταετίας.
Το Σύστημα Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος (BWTS) της Erma First θα εγκατασταθεί σε συνολικά 34 πλοία της Safe Bulkers, Inc., ενώ σε 4 πλοία της εταιρείας το BWTS έχει ήδη εγκατασταθεί κατά τη ναυπήγησή τους. Επίσης, το BWTS της Erma First θα τοποθετηθεί και σε 7 πλοία που βρίσκονται υπό την διαχείριση της Alassia NewShips Management Inc., όπως δήλωσε ο κ. Βασίλειος Σακέλης, Managing Director της εταιρείας, η οποία ιδρύθηκε το 2009 από τον κ. Νικόλαο Βάσου Χατζηιωάννου. Οι ρίζες, ωστόσο, της Alassia πηγαίνουν αρκετά πίσω στον χρόνο, στο 1965, όταν και ξεκίνησε τη λειτουργία της η Alassia Steamship Company Ltd. από τον Βάσο Χατζηιωάννου, πατέρα του Πόλυ και Νικολάου Χατζηιωάννου. Να σημειωθεί, επίσης, ότι 4 πλοία υπό την διαχείριση της Alassia έχουν ήδη εγκατεστημένα συστήματα επεξεργασίας έρματος.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, ο πρόεδρος της Safe Bulkers, κατά την διάρκεια της τελετής υπογραφής της συμφωνίας δήλωσε πως «αποφασίσαμε να εγκαταστήσουμε σε όλα μας τα πλοία το Σύστημα Επεξεργασίας Θαλασσίου Έρματος της Erma First, το οποίο σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα, επιλέγοντας να κινηθούμε αρκετά πρώιμα, γεγονός που μας δίδει ορισμένα εμπορικά και οικονομικά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας του εξοπλισμού, της ελαχιστοποίησης του χρόνου διακοπής λειτουργίας των πλοίων, της ανεμπόδιστης δυνατότητας trading στα πλοία μας σε όλο τον κόσμο τα επόμενα χρόνια και τα οικονομικά οφέλη από μία παραγγελία-block».
Το «παρών» στην τελετή υπογραφής της συμφωνίας έδωσε και ο ίδιος ο κ. Πόλυς Βάσου Χατζηιωάννου Chairman of the Board of Directors και CEO της Safe Bulkers, Inc. O κ. Χατζηιωάννου σημείωσε πως η συνεργασία με την Erma First ήρθε μετά από εκτενή έρευνα αγοράς, ενώ οι επαφές μεταξύ των δύο μερών διήρκεσαν για σχεδόν εννέα μήνες. Ωστόσο, η επιβεβαίωση που έλαβε η Erma First από την Αμερικάνικη Ακτοφυλακή επέτρεψε να δοθεί το «τελικό ok». Επίσης, σε σχετικό ερώτημα των Ναυτικών Χρονικών ο κ. Πόλυς Χατζηιωάννου σημείωσε πως είναι ιδιαιτέρως ευτυχής για τη συνεργασία με την Erma Fist, μία ελληνική εταιρεία που πρωτοπορεί σε παγκόσμιο επίπεδο.
Από την πλευρά της η κα Ελένη Πολυχρονοπούλου, Διευθύντρια Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Erma First, ευχαρίστηκε τον κ. Π. Χατζηιωάννου για την συνεργασία και την εμπιστοσύνη του, ενώ σημείωσε χαρακτηριστικά πως «θέλει και η Erma First να είναι “Ολυμπιονίκης” στο Ballast Water, όπως “Ολυμπιονίκες” είναι και οι Έλληνες εφοπλιστές».
Παρών ήταν και ο κ. Ιωάννης Πολυχρονόπουλος, ιδρυτής της εταιρείας Erma First, ο οποίος λίγο πριν την υπογραφή της συμφωνίας ευχαρίστησε τον κ. Πόλυ Χατζηιωάννου σημειώνοντας πως «μας δώσατε μεγάλη δύναμη με την παραγγελία σας». Επίσης, ο κ. Πολυχρονόπουλος ανέφερε πως στόχος της Erma First είναι η δημιουργία στον Πειραιά ενός διεθνούς εμβέλειας εκπαιδευτικού κέντρου πάνω στα εξελιγμένα συστήμα επεξεργασίας θαλασσίου έρματος.
Φωτό: Ναυτικά Χρονικά
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ