Η εταιρεία Wärtsilä έχει πραγματοποιήσει ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ανάπτυξη των δυνατοτήτων της για την «Έξυπνη Ναυτιλία», δοκιμάζοντας επιτυχώς τον απομακρυσμένο έλεγχο πλοίων.
Οι δοκιμές, οι οποίες περιελάμβαναν την πλοήγηση ενός πλοίου και την πραγματοποίηση ελιγμών χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό δυναμικής τοποθέσης (DP) και ελέγχου με χειριστήριο, πραγματοποιήθηκαν στις 21 Αυγούστου στη Βόρεια Θάλασσα ανοικτά των ακτών της Σκωτίας σε συνεργασία με την Gulfmark Offshore, η οποία διέθεσε το πλοίο. Ο απομακρυσμένος έλεγχος επιτεύχθηκε από τα γραφεία της Wärtsilä στο San Diego της California, ενώ το υπό δοκιμή πλοίο βρισκόταν στη Βόρεια Θάλασσα, 8.000 χιλιόμετρα μακριά. Σημαντικό είναι επίσης και το γεγονός ότι οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν χρησιμοποιώντας τα δορυφορικά συστήματα επικοινωνίας του πλοίου, χωρίς να χρησιμοποιηθεί χερσαία τεχνολογία για την επικοινωνία μεταξύ του πλοίου και του σταθμού ελέγχου στην στεριά.
Η διάρκεια των δοκιμών ήταν σχεδόν τέσσερις ώρες, κατά τις οποίες το πλοίο πραγματοποίησε ελιγμούς σε υψηλές αλλά και σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ όλες οι δοκιμαστικές διαδικασίες διεξήχθησαν με επιτυχία.
Ο κ. Roger Holm, Πρόεδρος της Wärtsilä Marine Solutions ανέφερε: «Η Wärtsilä είναι δεσμευμένη στην ανάπτυξη τεχνολογιών οι οποίες θα επιτρέψουν ένα «’Εξυπνο Ναυτιλιακό» μέλλον. Στην εποχή της ψηφιοποίησης, το μελλοντικό «’Εξυπνο Ναυτιλιακό» οικοσύστημα θα περιλαμβάνει τη σύνδεση «έξυπνων» πλοίων με «έξυπνα» λιμάνια, επιτρέποντας έτσι μια ακόμα πιο αποδοτική χρήση πόρων. Θα μειώσει επίσης τις επιπτώσεις στο κλίμα ενώ παράλληλα θα ενισχύσει την ασφάλεια».
Φωτό: wartsila.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ