Μετά τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα που κατέγραψαν η Teekay Tankers και η Tanker Investments Ltd (TIL), η συγχώνευσή τους αποτελεί σωτήρια λύση για την επιβίωσή τους, καθώς η αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκεται την παρούσα περίοδο σε αδύναμη θέση. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2017, η Tanker Investments Ltd (TIL) κατέγραψε ζημιές ύψους $5,8 εκατ., ενώ οι ζημιές της Teekay Tankers ανήλθαν σε $7,1 εκατ.
Στα τέλη του περασμένου Μαΐου, η Teekay Tankers είχε συμφωνήσει να εξαγοράσει τον στόλο της TIL που αποτελείται από 18 δεξαμενόπλοια, μεσαίου μεγέθους, μέσα από την ανταλλαγή 3,3 μετοχών της Teekay Tankers για κάθε μία μετοχή της TIL.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Teekay Tankers, κ. Kevin Mackay, «η συγχώνευση των δύο εταιρειών είναι στρατηγικής σημασίας για την Teekay Tankers, καθώς η απόκτηση 18 επιπλέον δεξαμενόπλοιων θα καταστήσει την εταιρεία ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και θα συμβάλει επίσης στην ανανέωση του στόλου της. Το πιο σημαντικό είναι ότι μέσω της συγχώνευσης, θα αυξηθεί η ρευστότητα της Teekay Tankers και θα μειωθεί η χρηματοοικονομική της μόχλευση».
Αναφορικά με την τρέχουσα αγορά των δεξαμενόπλοιων, ο κ. Mackay επεσήμανε ότι «η αγορά των δεξαμενόπλοιων αντιμετώπισε προκλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο του 2017. Οι εποχιακοί παράγοντες και η αύξηση στις παραδόσεις νέων δεξαμενόπλοιων, σε συνδυασμό με τη μειωμένη παραγωγή πετρελαίου από τις χώρες του OPEC οδήγησαν σε χαμηλές τιμές τους ναύλους στην εν λόγω αγορά. Βραχυπρόθεσμα, αναμένουμε ότι το 2018 θα υπάρξει σημαντική επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης του παγκόσμιου στόλου των δεξαμενόπλοιων και σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για πετρέλαιο, θα επέλθει ανάκαμψη στους ναύλους»
Η Teekay Tankers διαθέτει σήμερα ένα στόλο από 40 δεξαμενόπλοια (20 Suezmax, 13 Aframax και 7 LR2).
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
H διαχρονική σχέση των Ελλήνων με τη ναυτιλία, από την αρχαιότητα έως την παγκόσμια ηγεσία της χώρας σήμερα, συζητήθηκε στο τελευταίο πάνελ του CEO Initiative…
Η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) αποφάσισε ομόφωνα μείωση επιτοκίων κατά 25 μονάδες βάσης, στο εύρος του 4,50% έως 4,75%, την επομένη της επανεκλογής του…
Μείωση σημείωσαν οι ελληνικές εξαγωγές τον Σεπτέμβριο, η οποία φέρεται να οφείλεται κυρίως στις εξαγωγές πετρελαιοειδών. Αναλυτικότερα, σύμφωνα με ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων…
Μήνα-ρεκόρ αποτέλεσε ο Οκτώβριος για τις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων. Σύμφωνα με δεδομένα της πλατφόρμας AFI, τον περασμένο μήνα τοποθετήθηκαν 97 παραγγελίες πλοίων κατανάλωσης…
Στην ακρόαση της 7ης Νοεμβρίου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τον υποψήφιο Επίτροπο Αλιείας, Κώστα Καδή, ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Σάκης Αρναούτογλου, έθεσε καίρια ερωτήματα…
Καθώς η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα αναγκάζει τις liner εταιρείες να αξιοποιήσουν μέχρι και την τελευταία «ρανίδα» διαθέσιμης μεταφορικής ικανότητας, προκειμένου να ανταποκριθούν στις…
Καθώς η ζήτηση LNG αναμένεται να κορυφωθεί μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας, λόγω της σταδιακής μετάβασης της παγκόσμιας οικονομίας σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας…
Σχεδόν 700 bulk carriers έχουν αλλάξει χέρια το 2024, με το ενδιαφέρον να είναι ιδιαίτερα υψηλό για Supramaxes και Ultramaxes. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ