Μετά τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα που κατέγραψαν η Teekay Tankers και η Tanker Investments Ltd (TIL), η συγχώνευσή τους αποτελεί σωτήρια λύση για την επιβίωσή τους, καθώς η αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκεται την παρούσα περίοδο σε αδύναμη θέση. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2017, η Tanker Investments Ltd (TIL) κατέγραψε ζημιές ύψους $5,8 εκατ., ενώ οι ζημιές της Teekay Tankers ανήλθαν σε $7,1 εκατ.
Στα τέλη του περασμένου Μαΐου, η Teekay Tankers είχε συμφωνήσει να εξαγοράσει τον στόλο της TIL που αποτελείται από 18 δεξαμενόπλοια, μεσαίου μεγέθους, μέσα από την ανταλλαγή 3,3 μετοχών της Teekay Tankers για κάθε μία μετοχή της TIL.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Teekay Tankers, κ. Kevin Mackay, «η συγχώνευση των δύο εταιρειών είναι στρατηγικής σημασίας για την Teekay Tankers, καθώς η απόκτηση 18 επιπλέον δεξαμενόπλοιων θα καταστήσει την εταιρεία ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και θα συμβάλει επίσης στην ανανέωση του στόλου της. Το πιο σημαντικό είναι ότι μέσω της συγχώνευσης, θα αυξηθεί η ρευστότητα της Teekay Tankers και θα μειωθεί η χρηματοοικονομική της μόχλευση».
Αναφορικά με την τρέχουσα αγορά των δεξαμενόπλοιων, ο κ. Mackay επεσήμανε ότι «η αγορά των δεξαμενόπλοιων αντιμετώπισε προκλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο του 2017. Οι εποχιακοί παράγοντες και η αύξηση στις παραδόσεις νέων δεξαμενόπλοιων, σε συνδυασμό με τη μειωμένη παραγωγή πετρελαίου από τις χώρες του OPEC οδήγησαν σε χαμηλές τιμές τους ναύλους στην εν λόγω αγορά. Βραχυπρόθεσμα, αναμένουμε ότι το 2018 θα υπάρξει σημαντική επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης του παγκόσμιου στόλου των δεξαμενόπλοιων και σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για πετρέλαιο, θα επέλθει ανάκαμψη στους ναύλους»
Η Teekay Tankers διαθέτει σήμερα ένα στόλο από 40 δεξαμενόπλοια (20 Suezmax, 13 Aframax και 7 LR2).
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Φινλανδικό δικαστήριο απέρριψε σήμερα Παρασκευή 3 Ιανουαρίου το αίτημα για την απελευθέρωση του πετρελαιοφόρου δεξαμενοπλοίου που σύμφωνα με την αστυνομία θεωρείται ύποπτο για τις…
Στον πυρήνα των εξελίξεων της ναυπηγικής βιομηχανίας, που υπόσχονται μηδενικές εκπομπές άνθρακα, παραμένει η χρήση αμμωνίας ως καυσίμου. Η αμμωνία, σε συνδυασμό με την…
Ως «σωσίβιο» έναντι της υπερπροσφοράς μεταφορικής ικανότητας λειτούργησαν οι αναδρομολογήσεις containerships από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας το 2024, σύμφωνα με την Alphaliner. Το…
Καθώς η ζήτηση για υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) αυξάνεται παγκοσμίως, τα LNG carriers αναδεικνύονται ως απόλυτα τεχνολογικά επιτεύγματα. Το νέο δεξαμενόπλοιο «Al Shelila», αποτέλεσμα…
Την ύστατη προσπάθεια ώστε να αποφευχθεί ένας νέος γύρος απεργιών, που θα παραλύσει τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ