Η ναυαρχίδα της Airbus, το διώροφο τετρακινητήριο αεροπλάνο, που είναι και το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, ανανεώνεται. H ευρωπαϊκή Airbus παρουσίασε, στην έδρα της στην Τουλούζη, τα σχέδιά της για ένα άκρως βελτιωμένο A380, το «A380plus».
Σύμφωνα με τη μελέτη της Airbus, το ανανεωμένο Α380 θα περιλαμβάνει αεροδυναμικές βελτιώσεις στα φτερά του, που θα επιτρέπουν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 4%, ενώ οι αλλαγές στην εσωτερική διαρρύθμιση θα επιτρέψουν και την αύξηση των διαθέσιμων θέσεων. Συγκεκριμένα, με βάση τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, που συμμετέχει στο φετινό Paris Air Show, το αναβαθμισμένο A380plus θα διαθέτει ανανεωμένη καμπίνα, με έως και 80 επιπλέον θέσεις, χωρίς, ωστόσο, να γίνονται εκπτώσεις στην άνεση των επιβατών. Σύμφωνα με την Airbus, υπολογίζεται ότι οι βελτιώσεις στο νέο A380 θα επιφέρουν μείωση κόστους 13% ανά θέση, σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση του αεροπλάνου.
Επίσης, το νέο A380plus θα μπορεί να διευρύνει την ακτίνα της επιχειρησιακής του δράσης, αναλόγως του αριθμού των ατόμων που θα επιβαίνουν σε αυτό, σε έως και 300 ν.μ. περισσότερα σε σχέση με τις σημερινές του δυνατότητες.
Επιπλέον, το A380plus, χάρη στις βελτιώσεις του, θα επιτρέπει την πραγματοποίηση ελέγχων συντήρησης σε μακρύτερα χρονικά διαστήματα, ενώ θα έχει και μειωμένο κόστος συντήρησης.
Ο John Leahy, Airbus COO Customers, σημειώνει πως «Το Α380plus είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και, ταυτόχρονα, βελτιωμένη επιχειρησιακή απόδοση». Και ο ίδιος προσέθεσε, πως το βελτιωμένο A380 συνιστά «ένα νέο βήμα» προς την κατεύθυνση της καλύτερης εξυπηρέτησης μίας ταχέως αναπτυσσόμενης παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς, που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα της αύξησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου, ικανοποιώντας, όμως, και τις υψηλές απαιτήσεις των επιβατών για μία μοναδική πτητική εμπειρία.
Φωτό: Airbus
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ελαφριά πτώση κατέγραψε η παραγωγή του αμερικανικού σχιστολιθικού φυσικού αερίου, το οποίο αντιπροσωπεύει το 79% της παραγωγής φυσικού αερίου των ΗΠΑ, κατά τους πρώτους…
Δύο νέα, καινοτόμα πλοία, που στοχεύουν στη βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας και στη μείωση των εκπομπών, παρουσιάστηκαν πρόσφατα στη Σαγκάη, κατά τη διάρκεια συνέντευξης…
Στα ιδιωτικά διυλιστήρια «κλείνει το μάτι» το Πεκίνο, το οποίο σχεδιάζει να αυξήσει τις ποσοστώσεις εισαγωγής αργού πετρελαίου των μη κρατικών διυλιστηρίων κατά 6%.…
Καθώς ζήτηση και προσφορά στις αγορές ξηρού φορτίου ασκούν αντίρροπες δυνάμεις στην αγορά των bulk carriers, η σταδιακή αποδυνάμωση της αγοράς ασκεί καθοδική πίεση…
Η πιστοποίηση των τεχνολογιών αυτόνομης πλοήγησης κρίνεται αναγκαία, καθώς αυξάνει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία τους. Σε αυτό το πλαίσιο, αισιοδοξία προκαλεί το γεγονός…
Οι ώρες μετρούν αντίστροφα για την εκλογική αναμέτρηση στις ΗΠΑ, με την Κάμαλα Χάρις και τον Ντόναλντ Τραμπ να διασταυρώνουν συνεχώς τα ξίφη τους.…
Αίτηση για νέα ευρωπαϊκή χρηματοδότηση της υπόγειας αποθήκης διοξειδίου του άνθρακα στον Πρίνο υπέβαλε η Enearth, θυγατρική της Energean που αναπτύσσει το έργο, προϋπολογισμού…
Η Air France ανέστειλε προληπτικά «μέχρι νεοτέρας» χθες Κυριακή κάθε υπέρπτηση στη ζώνη της Ερυθράς Θάλασσας, αφού πλήρωμα ανέφερε πως παρατήρησε «φωτεινό αντικείμενο» πάνω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ