Η ναυαρχίδα της Airbus, το διώροφο τετρακινητήριο αεροπλάνο, που είναι και το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, ανανεώνεται. H ευρωπαϊκή Airbus παρουσίασε, στην έδρα της στην Τουλούζη, τα σχέδιά της για ένα άκρως βελτιωμένο A380, το «A380plus».
Σύμφωνα με τη μελέτη της Airbus, το ανανεωμένο Α380 θα περιλαμβάνει αεροδυναμικές βελτιώσεις στα φτερά του, που θα επιτρέπουν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 4%, ενώ οι αλλαγές στην εσωτερική διαρρύθμιση θα επιτρέψουν και την αύξηση των διαθέσιμων θέσεων. Συγκεκριμένα, με βάση τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, που συμμετέχει στο φετινό Paris Air Show, το αναβαθμισμένο A380plus θα διαθέτει ανανεωμένη καμπίνα, με έως και 80 επιπλέον θέσεις, χωρίς, ωστόσο, να γίνονται εκπτώσεις στην άνεση των επιβατών. Σύμφωνα με την Airbus, υπολογίζεται ότι οι βελτιώσεις στο νέο A380 θα επιφέρουν μείωση κόστους 13% ανά θέση, σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση του αεροπλάνου.
Επίσης, το νέο A380plus θα μπορεί να διευρύνει την ακτίνα της επιχειρησιακής του δράσης, αναλόγως του αριθμού των ατόμων που θα επιβαίνουν σε αυτό, σε έως και 300 ν.μ. περισσότερα σε σχέση με τις σημερινές του δυνατότητες.
Επιπλέον, το A380plus, χάρη στις βελτιώσεις του, θα επιτρέπει την πραγματοποίηση ελέγχων συντήρησης σε μακρύτερα χρονικά διαστήματα, ενώ θα έχει και μειωμένο κόστος συντήρησης.
Ο John Leahy, Airbus COO Customers, σημειώνει πως «Το Α380plus είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και, ταυτόχρονα, βελτιωμένη επιχειρησιακή απόδοση». Και ο ίδιος προσέθεσε, πως το βελτιωμένο A380 συνιστά «ένα νέο βήμα» προς την κατεύθυνση της καλύτερης εξυπηρέτησης μίας ταχέως αναπτυσσόμενης παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς, που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα της αύξησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου, ικανοποιώντας, όμως, και τις υψηλές απαιτήσεις των επιβατών για μία μοναδική πτητική εμπειρία.
Φωτό: Airbus
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Από το Λονδίνο, στο πλαίσιο της τελετής κοπής Βασιλόπιτας για το 2025, ο πρόεδρος του Greek Shipping Co-operation Committee κ. Χαράλαμπος Φαφαλιός έδωσε το…
Η μείωση των εκπομπών άκαυστου μεθανίου από πλοία LNG είτε λόγω διαρροής είτε λόγω ατελούς καύσης αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες περιβαλλοντικές προκλήσεις της…
Ένας σημαντικός αριθμός δεξαμενόπλοιων μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου αναγκάζεται να αλλάξει σημαία, καθώς σφίγγει ο κλοιός των αμερικανικών και βρετανικών κυρώσεων στη Μόσχα. Δημοσίευμα του…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πλέον το ίδιο αξιόπιστα όπως τα συμβατικά που έχουν κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα έρευνας που πραγματοποιήθηκε…
Το λιμάνι της Κλαϊπέντα έκανε ένα καθοριστικό βήμα προς το μέλλον με την καθέλκυση του πρώτου πλοίου της Λιθουανίας που κινείται αποκλειστικά με πράσινο…
Σημαντικές μεταβολές καταγράφονται στο θαλάσσιο εμπόριο ξηρών φορτίων στις αρχές του 2025, με τις συνθήκες της ζήτησης να οδηγούν τις όποιες εξελίξεις. Αναλυτικότερα, για…
Στους υδρογονάνθρακες του Καζακστάν φαίνεται να εστιάζει προσεχώς η Chevron, καθώς η εκκίνηση νέας επέκτασης σε πεδίο πετρελαίου της χώρας σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο…
Συνέχεια στο μπαράζ λιμενικών επενδύσεων από τις κορυφαίες εταιρείες τακτικών γραμμών έδωσε πρόσφατα η Hyundai Merchant Marine (HMM), με τον κολοσσό της Νότιας Κορέας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ