Η ναυαρχίδα της Airbus, το διώροφο τετρακινητήριο αεροπλάνο, που είναι και το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, ανανεώνεται. H ευρωπαϊκή Airbus παρουσίασε, στην έδρα της στην Τουλούζη, τα σχέδιά της για ένα άκρως βελτιωμένο A380, το «A380plus».
Σύμφωνα με τη μελέτη της Airbus, το ανανεωμένο Α380 θα περιλαμβάνει αεροδυναμικές βελτιώσεις στα φτερά του, που θα επιτρέπουν εξοικονόμηση καυσίμου έως και 4%, ενώ οι αλλαγές στην εσωτερική διαρρύθμιση θα επιτρέψουν και την αύξηση των διαθέσιμων θέσεων. Συγκεκριμένα, με βάση τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, που συμμετέχει στο φετινό Paris Air Show, το αναβαθμισμένο A380plus θα διαθέτει ανανεωμένη καμπίνα, με έως και 80 επιπλέον θέσεις, χωρίς, ωστόσο, να γίνονται εκπτώσεις στην άνεση των επιβατών. Σύμφωνα με την Airbus, υπολογίζεται ότι οι βελτιώσεις στο νέο A380 θα επιφέρουν μείωση κόστους 13% ανά θέση, σε σχέση με την υπάρχουσα έκδοση του αεροπλάνου.
Επίσης, το νέο A380plus θα μπορεί να διευρύνει την ακτίνα της επιχειρησιακής του δράσης, αναλόγως του αριθμού των ατόμων που θα επιβαίνουν σε αυτό, σε έως και 300 ν.μ. περισσότερα σε σχέση με τις σημερινές του δυνατότητες.
Επιπλέον, το A380plus, χάρη στις βελτιώσεις του, θα επιτρέπει την πραγματοποίηση ελέγχων συντήρησης σε μακρύτερα χρονικά διαστήματα, ενώ θα έχει και μειωμένο κόστος συντήρησης.
Ο John Leahy, Airbus COO Customers, σημειώνει πως «Το Α380plus είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία και, ταυτόχρονα, βελτιωμένη επιχειρησιακή απόδοση». Και ο ίδιος προσέθεσε, πως το βελτιωμένο A380 συνιστά «ένα νέο βήμα» προς την κατεύθυνση της καλύτερης εξυπηρέτησης μίας ταχέως αναπτυσσόμενης παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς, που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα της αύξησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα μεγάλα αεροδρόμια του κόσμου, ικανοποιώντας, όμως, και τις υψηλές απαιτήσεις των επιβατών για μία μοναδική πτητική εμπειρία.
Φωτό: Airbus
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες ήταν οι μεταβολές που σημειώθηκαν στη ναυλαγορά των containerships την εβδομάδα με πέρας την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου, με τον σχετικό δείκτη της Drewry,…
Άνεμος αισιοδοξίας πνέει τις τελευταίες εβδομάδες στην αγορά των bulk carriers, καθώς η τόνωση της ναυλαγοράς των Capesizes συντέλεσε στην ανάκαμψη του κύριου δείκτη…
Τέλος σε μια σειρά εκούσιων περικοπών της παραγωγής στη διάρκεια του τρέχοντος έτους φαίνεται να βάζουν οι εταιρείες φυσικού αερίου των ΗΠΑ, εν αναμονή…
Ισχυρή ανάπτυξη κατέγραψαν τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών διαχείρισης containerships το γ΄ τρίμηνο εν μέσω αναταραχών στην Ερυθρά Θάλασσα και ανόδου της παγκόσμιας ζήτησης…
Η Tata Steel Netherlands και η Ecolog προχωρούν στη δημιουργία ενός καινοτόμου «ενεργειακού διαδρόμου», συνδυάζοντας την υγροποίηση του διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) για αποθήκευση…
Η κ. Karin Orsel, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της MF Shipping Group και πρόεδρος της ECSA, επιλέχθηκε να λάβει το βραβείο ισότητας των φύλων…
Εκ νέου πτώση, μετά από μια μικρή ανάπαυλα, κατέγραψαν οι διελεύσεις υγραεριοφόρων πλοίων από τη Διώρυγα του Σουέζ τον περασμένο Οκτώβριο. Άλλωστε, LNG και…
Την τελετή ονοματοδοσίας δύο νεότευκτων containerships γνωστοποίησε μέσω σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κολοσσός των τακτικών γραμμών HMM. Ειδικότερα, πρόκειται για τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ