
Η Carnival Corporation & plc, ο μεγαλύτερος όμιλος κρουαζιέρας παγκοσμίως και ο θυγατρικός της όμιλος Costa Group, ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν την πρόσληψη 4.500 ατόμων ιταλικής εθνικότητας μέχρι το 2022. Τα άτομα αυτά θα προσληφθούν ως μέλη πληρώματος για τα υπάρχοντα αλλά και τα νέα κρουαζιερόπλοιά τους που πρόκειται να παραληφθούν τα επόμενα χρόνια.
Μέχρι στιγμής, όλα τα κρουαζιερόπλοια της Carnival Corp. εκτιμάται ότι απασχολούν 5.000 άτομα, γεγονός που δείχνει ότι το προσωπικό του ομίλου στη θάλασσα σχεδόν θα διπλασιαστεί τα επόμενα πέντε χρόνια. Το γεγονός αυτό αποδίδεται στην αύξηση του στόλου, ως αποτέλεσμα της αύξησης της ζήτησης τα τελευταία χρόνια στον χώρο της κρουαζιέρας.
Συγκεκριμένα, η Costa Group ανακοίνωσε ότι το περασμένο έτος ο στόλος της μετέφερε 3 εκατ. επιβάτες, αύξηση κατά 13% σε σχέση με το 2015. Το 2017 ο όμιλος Costa Group, στον οποίο ανήκουν οι Costa Cruises, AIDA Cruises και Costa Asia, αναμένει περαιτέρω αύξηση της επιβατικής κίνησης, καθώς πρόσφατα παρέλαβε το νέο του κρουαζιερόπλοιο «AIDAperla», χωρητικότητας 124.100 GT και μεταφορικής ικανότητας 3.330 επιβατών, το οποίο θα δραστηριοποιείται στην Μεσόγειο.
Σε ό,τι αφορά την Carnival Corp. o CEO του ομίλου, Arnold Donald, ανέφερε ότι ο όμιλος αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ξένους επενδυτές στην Ιταλία, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Ο ίδιος προσέθεσε ότι από το 1990 η Carnival Corp. έχει παραγγείλει τουλάχιστον 68 κρουαζιερόπλοια σε ιταλικά ναυπηγεία, ενώ άλλα 10 βρίσκονται υπό παραγγελία, συνολικής αξίας €32 δις.
Επιπλέον, τόσο η Carnival Corp. όσο και η Costa Group, συμβάλλουν στην απασχόληση εργατικού δυναμικού της Ιταλίας, καθώς αποτελούν τους κύριους εργοδότες των Ιταλών ναυτικών. Ένας ακόμα τομέας στον οποίο συνεισφέρουν σημαντικά οι δύο όμιλοι είναι τα λιμάνια της Ιταλίας, καθώς το περασμένο έτος η επιβατική κίνηση στα λιμάνια της χώρας ανήλθε σε 6,5 εκατ. επιβάτες.
Φωτό: aida.de
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την πώληση με σκοπό την ανακύκλωση του Ε/Γ – Ο/Γ πλοίoυ «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» γνωστοποίησε η Attica Group. To «ΚΡΗΤΗ ΙΙ», πλοιοκτησίας θυγατρικής της εταιρείας,…
Η ευρωπαϊκή εφοπλιστική κοινότητα γυρνάει σελίδα, καθώς η European Community Shipowners’ Association (ECSA) μετονομάζεται σε ECSA European Shipowners. Η συγκεκριμένη απόφαση έλαβε χώρα με…
Η εμπιστοσύνη των CEOs στην ανάπτυξη κερδίζει έδαφος παγκοσμίως, παρά το ασταθές γεωπολιτικό και οικονομικό τοπίο. Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της τακτικής έρευνας…
Το 8ο Posidonia Sea Tourism Forum (PSTF 2025) ετοιμάζεται να υποδεχθεί τα κορυφαία στελέχη της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας στο Ηράκλειο της Κρήτης, στις 6-7…
Η τεχνολογία των λιμένων της Ινδίας εισέρχεται σε νέα εποχή βιωσιμότητας, με τον Οργανισμό Λιμένος V. O. Chidambaranar να ηγείται μιας σημαντικής πρωτοβουλίας προς…
Στις κορυφαίες διαχειρίστριες εταιρείες του Αραβικού Κόλπου εστιάζει σε πρόσφατη ανάλυσή της η Veson Nautical. Ειδικότερα, η ανάλυση αφορά τις χώρες του Αραβικού Κόλπου…
Παρότι το status quo στη διεθνή ναυπηγική σκακιέρα έχει μεταβληθεί άρδην τα τελευταία έτη, η Νότια Κορέα αναμένεται να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα…
Η αμμωνία, αν και αποτελεί ένα υποσχόμενο ναυτιλιακό καύσιμο μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, είναι εξαιρετικά τοξική. Ακόμα και σε χαμηλές συγκεντρώσεις, μπορεί να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ