Η Singapore Shipping Corporation (SSC) αποτελεί εταιρεία με πολυσχιδή δραστηριότητα στη ναυτιλία, καθώς διαθέτει ιδιόκτητο στόλο, αλλά συγχρόνως διαχειρίζεται και πλοία άλλων εταιρειών. Επιπλέον παρέχει υπηρεσίες logistics και μέσα από θυγατρικές της εταιρείες δραστηριοποιείται στη διαχείριση τερματικών σταθμών λιμένων.
Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας τα οποία έκλεισαν στις 31 Μαρτίου, το 2016 δεν ήταν μια καλή χρονιά. Συγκεκριμένα, η SSC το περασμένο έτος κατέγραψε κέρδη ύψους $8,55 εκατ., συγκριτικά με τα κέρδη ύψους $9,59 εκατ., το 2015, αντιπροσωπεύοντας μείωση κατά 10,8%. Το περασμένο έτος τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε $43,46 εκατ., σε σχέση με τα $44,92 εκατ. του 2015, μείωση δηλαδή κατά 3,3%.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της SSC η μείωση που παρατηρήθηκε στα κέρδη του ομίλου αποδίδονται στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η διεθνής ναυτιλία και οι οποίες έχουν επιπτώσεις στις υπηρεσίες logistics και στη διαχείριση των φορτίων στους τερματικούς σταθμούς λιμένων.
Σε ό,τι αφορά το τρέχον έτος εκπρόσωπος της SSC ανέφερε ότι το 2017 θα είναι μια καλύτερη χρονιά για τον όμιλο, καθώς τα πλοία της εταιρείας βρίσκονται σε μακροχρόνιες ναυλώσεις οι οποίες αποφέρουν σταθερό εισόδημα.
Φωτό: singaporeshipping.com.sg
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Περιορισμένες είναι οι μεταβολές που καταγράφονται στη ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει πτώση της τάξεως του 2%…
Τους λόγους για τους οποίους ο ΙΜΟ θα πρέπει να προβεί σε άμεση απαγόρευση των scrubbers, λόγω του αντικτύπου τους στο θαλάσσιο περιβάλλον, αναλύει…
Έγκριση για ένα πρωτοποριακό σχέδιο παραγωγής κινητήρων υδρογόνου και συστημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου δόθηκε πρόσφατα στη Yanmar Power Technology Co., Ltd. Το σχέδιο εγκρίθηκε…
Στο αμερικανικό LNG στρέφει το βλέμμα της η ιαπωνική εταιρεία ενέργειας JERA, εστιάζοντας στις προοπτικές που παρέχει με φόντο την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας…
Παρά τη σύναψη συμφωνίας εκεχειρίας στη Λωρίδα της Γάζας και τις συνεπακόλουθες διαβεβαιώσεις από τους αντάρτες Χούθι της Υεμένης ότι πλοία που δεν συνδέονται…
Αύξηση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Νοεμβρίου 2023, έναντι μείωσης 0,1%…
Η εποχή των βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών εξελίσσεται και στη Γερμανία, με την εγκαινίαση του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού καταμαράν φεριμπότ (E-Kat) από την Damen Shipyards.…
Το orderbook των δεξαμενόπλοιων έχει γιγαντωθεί με τους Έλληνες πλοιοκτήτες να έχουν διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη συγκεκριμένη εξέλιξη. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της Veson…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ