Η DHT Holdings ανακοίνωσε πως απορρίπτει παμψηφεί την τρίτη κατά σειρά πρόταση εξαγοράς της εταιρείας από την Frontline, δημοσιεύοντας συγχρόνως την επιστολή που έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο της DHT στον CEO της Frontline, Robert Hvide Macleod, όπου αναφέρονται και οι λόγοι που οδήγησαν την εταιρεία να πάρει αυτήν την απόφαση.
Το Δ.Σ. της DHT στην αρχή της επιστολής αναφέρει ότι η τρίτη πρόταση εξαγοράς που υποβλήθηκε στις 25 Απριλίου ήταν για μια ακόμη φορά ανεπαρκής για την εταιρεία και τους μετόχους, όπως και η δεύτερη πρόταση για εξαγορά που είχε υποβληθεί στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου. Επιπλέον το Δ.Σ. της εταιρείας θεωρεί ότι με αυτήν την πρόταση εξαγοράς η Frontline υποβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αξία της DHT Holdings (ανταλλαγή 0,8 μετοχές της Frontline για κάθε μετοχή της DHT).
Επιπρόσθετα στην επιστολή αναφέρεται εκτενώς η στρατηγική της DHT να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της στη ναυλαγορά των δεξαμενοπλοίων και να αυξήσει τον στόλο της μέσα από την απόκτηση 11 VLCCs από την BW Group. Ως εκ τούτου, όπως επισημαίνεται στην επιστολή, δεν επιδιώκεται από μέρους της DHT η εταιρεία να πουληθεί φθηνά σε κανέναν. Ενδιαφέρον έχει ότι προς το τέλος της επιστολής αναφέρεται πως η Frontline, η οποία κατέχει ήδη το 14,5% της DHT, προσπάθησε να εμποδίσει δικαστικά την αγορά των 11 πλοίων της BW Group από την DHT Holdings. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην επιστολή, δικαστήριο της Νέας Υόρκης αρνήθηκε το αίτημα της Frontline και έτσι πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η αγορά των πλοίων από την DHT Holdings.
Στην καταληκτική πρόταση της επιστολής το Δ.Σ. της εταιρείας τονίζει ότι είναι πλέον καιρός η Frontline να στρέψει την προσοχή της σε άλλες εταιρείες που ενδεχομένως να ενδιαφέρονται να εξαγοραστούν.
Φωτό: dhtankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ακυρώσεις και καθυστερήσεις σε εκατοντάδες πτήσεις στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης, του Μονάχου, της Στουτγκάρδης προκαλεί η κακοκαιρία που πλήττει την κεντρική και τη δυτική…
Με σπασμένα φρένα συνεχίζεται η άνοδος της κεφαλαιοποίησης των εταιρειών τεχνολογίας, με την Nvidia να αναδεικνύεται ως η μεγαλύτερη κερδισμένη του 2024. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η ναυλαγορά των containerships, με τον σχετικό δείκτη της Drewry, WCI, να σημειώνει άνοδο 3% την εβδομάδα με…
Με χαμόγελα έκλεισε το 2024 για τους εργαζομένους της Evergreen, η οποία μοίρασε μπόνους που αντιστοιχεί στις απολαβές 20 μηνών. Σύμφωνα με ΜΜΕ της…
Στις εξαγωγές LNG φαίνεται πως θα εστιάσουν προσεχώς οι χώρες της Βόρειας Αμερικής, καθώς η εξαγωγική τους ικανότητα βρίσκεται σε ρότα υπεργιγάντωσης. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…
Ολοένα κεντρικότερος καθίσταται ο ρόλος των πλοίων εναλλακτικών καυσίμων στη ναυτιλία, με το 2024 να μην αποτελεί εξαίρεση. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραλαβές του…
Αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα εν μέσω σημαντικών προκλήσεων επέδειξε ο κλάδος των bulk carriers πέρυσι, σύμφωνα με όσα ανέφερε στο εορταστικό μήνυμα ο νέος πρόεδρος της…
Κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα, και κυρίως στις δεκαετίες που ακολούθησαν τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, η ναυτιλιακή βιομηχανία βίωσε μια σειρά…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ