Η DHT Holdings ανακοίνωσε πως απορρίπτει παμψηφεί την τρίτη κατά σειρά πρόταση εξαγοράς της εταιρείας από την Frontline, δημοσιεύοντας συγχρόνως την επιστολή που έστειλε το Διοικητικό Συμβούλιο της DHT στον CEO της Frontline, Robert Hvide Macleod, όπου αναφέρονται και οι λόγοι που οδήγησαν την εταιρεία να πάρει αυτήν την απόφαση.
Το Δ.Σ. της DHT στην αρχή της επιστολής αναφέρει ότι η τρίτη πρόταση εξαγοράς που υποβλήθηκε στις 25 Απριλίου ήταν για μια ακόμη φορά ανεπαρκής για την εταιρεία και τους μετόχους, όπως και η δεύτερη πρόταση για εξαγορά που είχε υποβληθεί στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου. Επιπλέον το Δ.Σ. της εταιρείας θεωρεί ότι με αυτήν την πρόταση εξαγοράς η Frontline υποβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό την αξία της DHT Holdings (ανταλλαγή 0,8 μετοχές της Frontline για κάθε μετοχή της DHT).
Επιπρόσθετα στην επιστολή αναφέρεται εκτενώς η στρατηγική της DHT να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της στη ναυλαγορά των δεξαμενοπλοίων και να αυξήσει τον στόλο της μέσα από την απόκτηση 11 VLCCs από την BW Group. Ως εκ τούτου, όπως επισημαίνεται στην επιστολή, δεν επιδιώκεται από μέρους της DHT η εταιρεία να πουληθεί φθηνά σε κανέναν. Ενδιαφέρον έχει ότι προς το τέλος της επιστολής αναφέρεται πως η Frontline, η οποία κατέχει ήδη το 14,5% της DHT, προσπάθησε να εμποδίσει δικαστικά την αγορά των 11 πλοίων της BW Group από την DHT Holdings. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην επιστολή, δικαστήριο της Νέας Υόρκης αρνήθηκε το αίτημα της Frontline και έτσι πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η αγορά των πλοίων από την DHT Holdings.
Στην καταληκτική πρόταση της επιστολής το Δ.Σ. της εταιρείας τονίζει ότι είναι πλέον καιρός η Frontline να στρέψει την προσοχή της σε άλλες εταιρείες που ενδεχομένως να ενδιαφέρονται να εξαγοραστούν.
Φωτό: dhtankers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Παρότι η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εμφανίστηκε εξασθενημένη ορισμένους μήνες του τρέχοντος έτους, ο Οκτώβριος αποτέλεσε μήνα-ορόσημο, καθώς κατεγράφη ρεκόρ πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων. Ειδικότερα,…
Την τελευταία δεκαετία, η ναυπηγική βιομηχανία έχει υποστεί σημαντική μεταμόρφωση, ειδικά όσον αφορά τις χώρες κατασκευής πλοίων. Σε πρόσφατη έκθεσή της, η ναυλομεσιτική Xclusiv…
Το Σουρινάμ συνιστά τον πιο πρόσφατο πόλο έλξης επενδύσεων με επίκεντρο την ενέργεια, καθώς οι εταιρείες TotalEnergies και ΑPA άνοιξαν τον δρόμο για το…
«Εύρωστη» και πάνω από τον μέσο όρο της ευρωζώνης και της ΕΕ παραμένει η αναπτυξιακή δυναμική της Ελλάδας το 2025 και 2026, σύμφωνα με…
Οι τεχνολογικές καινοτομίες για αυτόνομη πλοήγηση συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στη Σιγκαπούρη, με πρόσφατη εξέλιξη τη συνεργασία των Yinson GreenTech και Zeabuz AS. Οι…
Ιστορικό υψηλό κατέγραψαν οι διά θαλάσσης εισαγωγές άνθρακα της Κίνας τον Οκτώβριο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της AXSMarine, οι κινεζικές εισαγωγές άνθρακα κατά τον…
Σταθερή παρέμεινε η ανεργία στις χώρες που ανήκουν στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) τον περασμένο Σεπτέμβριο. Ειδικότερα, βάσει σχετικού δημοσιεύματος του τουρκικού…
Για πλεόνασμα πετρελαίου το 2025 κάνουν λόγο οι πρόσφατες εκτιμήσεις του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας. Ειδικότερα, βάσει του Reuters, αναμένεται πλεόνασμα άνω του 1 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ