
Η εταιρεία ERMA FIRST γίνεται ο πρώτος παγκοσμίως κατασκευαστής και προμηθευτής Συστημάτων Διαχείρισης Θαλασσίου ‘Ερματος (BWTS) ηλεκτρόλυσης πλήρους ροής, ο οποίος κατέθεσε αίτηση για πιστοποιητικό ‘Εγκρισης Τύπου από την Αμερικανική Ακτοφυλακή (USCG) στις 11 Απριλίου 2017.
Το ERMA FIRST FIT BWTS έχει λάβει πιστοποιητικό έγκρισης τύπου από τον ΙΜΟ και απο αρκετούς νηογνώμονες, ενώ δεν έχει υποστεί αλλαγές ή τροποποιήσεις καθ’ όλη την διάρκεια της διαδικασίας έγκρισης τύπου από το USCG. Το συγκεκριμένο σύστημα έχει ανταπεξέλθει τέλεια σε αρκετά δύσκολα θαλάσσια περιβάλλοντα κατά την διάρκεια δοκιμών που έγιναν στο Μαρόκο,την Ισπανία, την Ολλανδία, τη Γαλλία, τη Νέα Υόρκη και τη Σαβάνα.
Η δοκιμαστική περίοδος διήρκησε 30 μήνες και ολοκληρώθηκε το φθινόπωρο του 2016. ‘Εχοντας δοκιμαστεί σε τρεις διαφορετικές αλατότητες υδάτων, το σύστημα ERMA FIRST BWTS προσφέρει μια αξιόπιστη, απλή και αποτελεσματική λύση για όλα τα είδη και μεγέθη πλοίων.
Ο κ. Κωνσταντίνος Σταμπεδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της ERMA FIRST δήλωσε: « Η εκτεταμένη γνώση και η εμπειρία μας, επιτρέπουν στην ERMA FIRST να παρέχει ένα ανώτερο BWTS το οποίο ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα των δοκιμών μας, τα οποία πληρούν ή ακόμα και υπερκαλύπτουν τα κριτήρια του USCG».
Το επόμενο στάδιο όσον αφορά τις πιστοποιήσεις, είναι η αίτηση για πιστοποιητικό ‘Εγκρισης Τύπου από τον ΙΜΟ, σύμφωνα με τις αναθεωρημένες κατευθυντήριες γραμμές G8, κάτι που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του φετινού καλοκαιριού.
Φωτό: ermafirst.com & ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/FOCKE STRANGMANN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία παραμένουν κύρια επιλογή όσον αφορά την κατασκευή υγραεριοφόρων, με τη Solvang ASA να ανακοινώνει την εκκίνηση της κατασκευής δύο VLGCs στις…
Το Πάσχα αποτελεί την μεγαλύτερη γιορτή του χριστιανισμού. Το θαύμα της Αναστάσεως του Χριστού, προσκαλεί τους απανταχού πιστούς να εορτάσουν την μεγάλη αυτή στιγμή…
Την ελληνική σημαία ύψωσε το bulk carrier «Nea Tyhi» διαχείρισης της Fafalios Shipping. To πλοίο χωρητικότητας 82.211 dwt ναυπηγήθηκε το 2009 στην Ιαπωνία. Ο…
Tον τελευταίο κύκλο των διαπραγματεύσεων για τις ελάχιστες απολαβές των ναυτικών ολοκλήρωσε ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO) σε συνεδρίαση του Subcommittee on Wages of…
Η σύγκρουση ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Κίνα αρχίζει να παίρνει την μορφή εμπορικού πολέμου με απρόβλεπτες συνέπειες. Αλλά ο ανταγωνισμός μεταξύ των δύο…
Σε 981 διαμορφώνονται, βάσει των τελευταίων δεδομένων, τα δεξαμενόπλοια των οποίων η ναυπήγηση εκκρεμεί. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Braemar, εκκρεμεί η…
Οι πρόσφατοι περιορισμοί της κρατικής διοίκησης Τραμπ στις εξαγωγές μικροκυκλωμάτων H20 της Nvidia θα μπορούσαν να κοστίσουν στην εταιρεία δισεκατομμύρια δολάρια και να επιδράσουν…
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι ανακατατάξεις στον εμπορευματικό χάρτη των bulk carriers, καθώς ΗΠΑ και Κίνα επιδίδονται σε έναν άνευ προηγουμένου εμπορικό πόλεμο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ