Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Μαρτίου συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways, Αντώνιος Αγαπητός.
Στη διάρκεια της συνέντευξης ο κ. Αγαπητός, αναφέρθηκε στη μετασκευή του πλοίου «Νήσος Σάμος» η οποία αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στον χώρο της ακτοπλοΐας στην περιοχή των Κυκλάδων.
Στη συνέχεια κ. Αγαπητός απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, για τις σχέσεις μεταξύ της Hellenic Seaways και των Μινωικών Γραμμών και ιδιαίτερα τις σχέσεις μεταξύ του κ. Αγαπητού και του κ. Grimaldi.
Ο κ. Αγαπητός επεσήμανε, πως «η συνεχής προσπάθεια για την πρόοδο της εταιρείας και τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Η εταιρεία πάει από το καλό στο καλύτερο. Δε διανοούμαι ένας μέτοχος να θέλει το κακό της εταιρείας». Ο ίδιος υπογράμμισε το γεγονός ότι ο τζίρος αποτελεί το δείκτη που αντιπροσωπεύει την πορεία της εταιρείας, παραθέτοντας συγχρόνως στοιχεία για τα οικονομικά αποτελέσματα από το 2014 έως σήμερα.
Πιο αναλυτικά, ο τζίρος αυξήθηκε από €104 εκατ. το 2014 σε €132 εκατ. το 2015, με τα καθαρά κέρδη να ανέρχονται σε €6,5 εκατ. το περασμένο έτος από τα €3,9 εκατ. του 2015. Πέρα από την αύξηση των κερδών, η εταιρεία προχώρησε σε αναδιάρθρωση των δανείων της μειώνοντας τις δανειακές της υποχρεώσεις μέσα σε 1,5 χρόνο κατά €40 εκατ. περίπου, από €183 εκατ. που είχαν φτάσει τον Ιούνιο του 2015 σε €143 εκατ. σήμερα.
Ο κ. Αγαπητός υπογράμμισε επίσης ότι το πλοίο «Νήσος Σάμος» αγοράστηκε από τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας και όχι από δάνεια.
Στην ερώτηση για τους ισχυρισμούς μετόχων της ακτοπλοϊκής εταιρείας ότι δεν είχε γίνει στο παρελθόν σωστή διαχείριση των πλοίων και ενδεχομένως δεν υπήρχε διαφάνεια στις συναλλαγές, ο κ. Αγαπητός, τόνισε ότι οι μέτοχοι δεν ανησυχούν για τη διαφάνεια της εταιρείας, εστιάζοντας στο ότι η τράπεζα Πειραιώς με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς που διαθέτει είναι σε θέση να γνωρίζει την οικονομική κατάσταση της Hellenic Seaways και συνεπώς δεν έχει κανένα λόγο να ανησυχεί.
Επιπλέον ο κ. Αγαπητός υπογράμμισε πως δεν υφίσταται προσωπική κόντρα μεταξύ του ιδίου και του κ. Grimaldi, αναφέροντας ότι ο κάθε μέτοχος κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για την εταιρεία και ότι θα ήταν πολύ χαρούμενος αν άκουγε κάποια εποικοδομητική πρόταση από τους άλλους μετόχους.
Ο ίδιος προσέθεσε ότι ως ακτοπλόος διεκδικεί κάθε μέρα το καλύτερο για να αυξήσει τα εμπορικά μερίδια της Hellenic Seaways και ότι οι Μινωικές Γραμμές δεν αποτελούν ανταγωνιστή της εταιρείας, καθώς δεν δραστηριοποιούνται στις ίδιες ακτοπλοϊκές γραμμές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τελετή ονοματοδοσίας για ένα ακόμα νεότευκτο car carrier της Höegh Autoliners έλαβε χώρα πρόσφατα στον τερματικό Taicang Haitong Auto Terminal στην Κίνα. Το «Höegh…
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το…
Η πρόσφατη αποδυνάμωση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων έχει οδηγήσει σε εκ νέου στροφή των tankers μεγαλύτερου μεγέθους στη μεταφορά πετρελαϊκών παραγώγων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Στις 2 Αυγούστου 1956 καθελκύστηκε από τις εσχάρες των ναυπηγείων Brodogradiliste «III Maj» της Ριέκα το φορτηγό πλοίο «Mimina», για λογαριασμό του Οίκου Ευσταθίου.…
«Πέταξε» η επιβατική κίνηση στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας το 12μηνο του 2024 καταγράφοντας αύξηση 9,3% με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023.…
Με κάθε επισημότητα εκκίνησε πλέον η κατασκευή δύο μεγαλεπήβολων ενεργειακών έργων στην Κίνα, μετά την τελική επενδυτική απόφαση (FID) που έλαβαν πρόσφατα οι ενεργειακοί…
Εν μέσω αβεβαιότητας για την επόμενη ημέρα του παγκόσμιου εμπορίου και της διεθνούς ναυτιλίας, η Σεούλ επικεντρώνεται στη λήψη μέτρων που θα διατηρήσουν τη…
Το Silverstream System αποτελεί μια επαναστατική τεχνολογία στον τομέα της ναυτιλίας, η οποία μειώνει την τριβή μεταξύ του κύτους του πλοίου και του νερού…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ