Τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri ανακοίνωσαν και επισήμως την έναρξη συνεργασίας με το κινεζικό ναυπηγείο China State Shipbuilding Corporation (CSSC) και με την εταιρεία κρουαζιέρας Carnival Corporation, με έδρα στο Μαϊάμι.
Η συνεργασία αφορά στη ναυπήγηση δύο κρουαζιερόπλοιων στην Κίνα, με την προοπτική ναυπήγησης άλλων τεσσάρων στο μέλλον. Στόχος είναι τα κρουαζιερόπλοια να καλύψουν τις ιδιαίτερες ανάγκες της κινεζικής αγοράς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που ναυπηγείται κρουαζιερόπλοιο στην Κίνα.
Η συμφωνία, ύψους $ 1,5 δις, η οποία υπογράφηκε από τα Fincantieri, την CSSC Cruise Technology Development Co., Ltd (CCTD), την Carnival Corporation και το ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co., Ltd (SWS), αποσκοπεί στην ανάπτυξη του τομέα της ναυπήγησης κρουαζιερόπλοιων στην Κίνα.
Τα νέα πλοία θα ναυπηγηθούν στο ναυπηγείο SWS στη Σαγκάη και θα είναι προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες προτιμήσεις των Κινέζων επιβατών.
Σύμφωνα με ανώτερο στέλεχος της Fincantieri, η συμφωνία αυτή αποτελεί επιβεβαίωση της ηγετικής θέσης που κατέχουν τα ιταλικά ναυπηγεία στον τομέα της κρουαζιέρας ενώ παράλληλα προσφέρει ευκαιρίες για επέκταση των δραστηριοτήτων τους σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο παγκόσμιος στόλος containerships αριθμεί 6.150 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 30.412.225 TEUs, με τη θεαματική ανάπτυξη του στόλου το 2024 να αναμένεται να επιμείνει τα…
Σε σταθερά επίπεδα παρέμειναν οι ναύλοι των LPG carriers την εβδομάδα με πέρας την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου, αναδεικνύοντας ότι η περίοδος σταθερότητας που έχει…
Μια νέα παραγγελία λαμβάνει χώρα στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, με τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου να βρίσκεται στο επίκεντρο. Πιο συγκεκριμένα, η…
Έπειτα από 15 μήνες πολέμου στη Λωρίδα της Γάζας το Ισραήλ ανακοίνωσε ότι τέθηκε τελικά σήμερα στις 11:15 (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας) σε…
Τελετή ονοματοδοσίας για ένα ακόμα νεότευκτο car carrier της Höegh Autoliners έλαβε χώρα πρόσφατα στον τερματικό Taicang Haitong Auto Terminal στην Κίνα. Το «Höegh…
Το 2024 αποτέλεσε ένα δύσκολο έτος για την αγορά των LNG carriers, με τους ναύλους να υποχωρούν στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων ετών. Το…
Η πρόσφατη αποδυνάμωση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων έχει οδηγήσει σε εκ νέου στροφή των tankers μεγαλύτερου μεγέθους στη μεταφορά πετρελαϊκών παραγώγων. Πιο συγκεκριμένα, βάσει…
Στις 2 Αυγούστου 1956 καθελκύστηκε από τις εσχάρες των ναυπηγείων Brodogradiliste «III Maj» της Ριέκα το φορτηγό πλοίο «Mimina», για λογαριασμό του Οίκου Ευσταθίου.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ